Oprettet January 4, 2015 1. 2. xdinne 3. 4.Mette9, 5.Lotte1987 6.diazbebs 7. 8.kirk85 9. Selina 10. 11.Camils 12. 13. 14.HenrietteHall 15. 16. 17. 18.Magj85, CharlotteH,Balloneventyr 19. 20.Mackie89 21.Frk.Borg 22. 23.janniemunk 24., Hoptimisten, 25. 26. 27.kps88 Camilla-Krøyer, Charlotte I 28.cellemus 29. 30 31. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 5, 2015 Hey alle skønne kommende mødre:) Lidt om mig selv: Mit navn er Louise. Jeg er gift med min eneste ene, Kevin og jeg er 21:) Vi venter vores første vidunder efter vi har prøvet siden september 2014 - så det gik jo hurtigt:) Jeg er i dag 5+1 og kan næsten ikke vente til den første skanning!! :D Jeg håber at vi må få nogle gode stunder herinde sammen og at vi må hjælpe hinanden igennem vires graviditeter:) Mange knus herfra Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 5, 2015 Hey alle skønne kommende mødre:) Lidt om mig selv: Mit navn er Louise. Jeg er gift med min eneste ene, Kevin og jeg er 21:) Vi venter vores første vidunder efter vi har prøvet siden september 2014 - så det gik jo hurtigt:) Jeg er i dag 5+1 og kan næsten ikke vente til den første skanning!! :D Jeg håber at vi må få nogle gode stunder herinde sammen og at vi må hjælpe hinanden igennem vires graviditeter:) Mange knus herfra Endnu engang velkommen til Jeg glæder mig til at dele erfaringer og følges ad i vores graviditeter Knus Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 7, 2015 Jeg vil gerne på til den 15. september :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 7, 2015 Jeg vil gerne på til den 15. september :) Velkommen til Og stort tillykke Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 7, 2015 Jeg vil gerne på den 13 sep Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 7, 2015 Jeg vil gerne på den 13 sep Velkommen til!! Jeg skriver dig på og tillykke med de !! Streger Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 13, 2015 Jeg vil gerne på den 18 september ☺️ Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 13, 2015 Yay, endnu en her i gruppen! Tillykke herinde også :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 13, 2015 Jeg vil gerne på d.20.september, tak :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 14, 2015 Jeg vil gerne på den 15. :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 14, 2015 Jeg vil gerne på d.20.september, tak :) Du kommer på nu Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 14, 2015 Jeg vil gerne på den 15. :) Velkommen til :yay og tillykke Du kommer på nu Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 14, 2015 Hej med jer i september terminsgruppen :-) Sæt mig på til den 14 september. Det bliver så spændende at følges ad. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 14, 2015 Hvor er der mange efterhånden. Det er skønt! :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 14, 2015 23 september, 3 barn til os Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 18, 2015 Så vidt jeg har kunne regne ud har jeg termin D. 5/9 så melder mig også herinde :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 18, 2015 Så vidt jeg har kunne regne ud har jeg termin D. 5/9 så melder mig også herinde :) Velkommen til :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 19, 2015 Indtil jeg ved bedre vil jeg gerne på d. 21. september :) Det er en skøn måned - jeg har selv fødselsdag d. 16 :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 20, 2015 Hej. Jeg vil gerne skrives på til 17 september Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 20, 2015 Velkommen til begge to :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 21, 2015 Hej med jer! Jeg vil gerne på til 4. September. Glæder mig til at have nogle at følges med :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 21, 2015 Hej med jer! Jeg vil gerne på til 4. September. Glæder mig til at have nogle at følges med :) Tillykke og velkommen til :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites