Stbaby

Feriehygge

7 indlæg i dette emne

Xander har været i SFO de første to dage af vinterferien, da de to små ikke holder ferie (de er lige startet så vil ikke i gang med indkøring igen efter en uges ferie) og de to store er hos deres mor = han var bange for at kede sig herhjemme.

I dag er han hjemme og vi havde planer om at tage på museum og / eller i Randers storcenter for at få 'gratis' gaver på deres vinterferiebillet.

Men så blev det snevejr og hverken Xander eller jeg er ude-mennesker i dårligt vejr (men Linus er sendt i skoven med børnehaven ;)) så vi kiggede bare på hinanden, hentede dynerne ind på sofaen og så har vi spillet Wii og DS hele dagen (og jeg har sovet en god formiddagslur oven på en nat med 117 grædende børn).

Vi har døbt dagen chokolade-gaming-dag, for Xander må KUN spise ting med chokolade og KUN spille HELE dagen (i hvert fald til kl. 16 hvor jeg kører ham hjem til hans far)

Ind til videre har maden været:

Chokopops

Bolle med pålægschokolade

Mini-pandekager med chokoladesovs

...og vi har fundet hele to forskellige slags chokoladekiks samt en håndfuld chokoladejulemænd i mit hemmelige slikskab, så eftermiddagen er reddet uden at vi skal ud i vejret ;)

Jeg tror det er første gang vi har prøvet at have en chokoladedag så Xander er helt oppe og køre (eller er det mon pga. hans sukkerniveau? ;)) og jeg nyder at lave absolut ingenting og vender ryggen til rod, opvask, vasketøj mv. og slapper fuldstændig af :)

Del dette indlæg

Hvor lyder det hyggeligt :-)

Han husker sikker meget mere tilbage på denne feriedag end, hvis i havde lavet en hel masse aktiviteter :-)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvor lyder det til at i har haft en rigtig fed hygge dag sammen :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Eeeeej, hvor lyder det hyggeligt! :)

Må man komme i feriepleje hos dig? :lol

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kan sige han var færdig af grin da han bad om et æble og jeg sagde han ikke måtte få det - for der var jo ikke chokolade på!! Men det klarede vi ved at lægge en chokoladejulemand oven på som han spiste efter han havde spist æblet ;)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Sådan en feriedag ville jeg gerne opleve, det lyder så hyggeligt.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Du er en sej mor!!! Det lyder til at være en perfekt feriedag! :loveshower

Del dette indlæg

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER