Oprettet January 3, 2015 Skal vi ikke have en tråd, hvor vi kan vise billeder af de små poder? :) Jeg lægger ud med dette! Mega glad baby efter en ordentlig lorte-ble. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 3, 2015 Skal vi ikke have en tråd, hvor vi kan vise billeder af de små poder? :) Jeg lægger ud med dette! Mega glad baby efter en ordentlig lorte-ble. Billede 02-01-15 11.16.19.jpg Hvor ser hun bare sød og dejlig ud nadia Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 3, 2015 Her er vores lille supermand ♥ Nu 7 uger gammel ;-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 3, 2015 Hvor ser hun bare sød og dejlig ud nadia Tak, hvor er du sød :) Vi synes nu heller ikke at hun er så slem at se på ;) Her er vores lille supermand ♥ Nu 7 uger gammel ;-) Wow, hvor er han lækker. Og hold nu op hvor har han meget hår :D Det er da så fint! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 3, 2015 Hvor er det lækre babyer i har. Her er vores lille Valdemar, da han er cirka 8 uger Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 3, 2015 Hvor er det lækre babyer i har. Her er vores lille Valdemar, da han er cirka 8 uger Haha, de billeder med nissehuen, er da lige til at blive glad i låget over :D Hvor er han skøn! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 3, 2015 Sikke nogle lækre unger :wub I får lige lidt billeder herfra :7himmel Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 3, 2015 Her er vores lille trold 6 uger og 2 dage gammel, det er taget i mandags. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 4, 2015 Dejligw unger❤️ Her er lille Karlafis. Ikke helt til at se, at vi er de heldige vinder af en omgang kolik. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 5, 2015 Her er vores smukke Sigrid :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 5, 2015 Øv kan ikke lægge billeder ind - den skriver filen er for stor, nogen der ved hvordan jeg så gør? Er på fra mobilen. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 5, 2015 Øv kan ikke lægge billeder ind - den skriver filen er for stor, nogen der ved hvordan jeg så gør? Er på fra mobilen.Hvis du har en android kan du hente en app, der hedder "reduce photo size". Ved ikke hvordan det virker, har ikke prøvet. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 5, 2015 Nårh, hvor er der mange lækre unger :loveshower hvor stor er Sigrid? hun ser lille og fin ud :wub Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 5, 2015 Lækre bebser vi har i vores gruppe her ♡ Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 5, 2015 Hvis du har en android kan du hente en app, der hedder "reduce photo size". Ved ikke hvordan det virker, har ikke prøvet. Ok. Men har iPhone. Må se hvad jeg kan finde ud af. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 5, 2015 Ok. Men har iPhone. Må se hvad jeg kan finde ud af. Prøv "simple resize" Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 5, 2015 Her er min lille dreng helt mælkefuld og tilfreds :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 5, 2015 Min hyggefis, Liff :biglove 2mdr på fredag :o Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 5, 2015 Her er vores dejlige dreng Anton. 12 uger gammel Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 6, 2015 Nårh, hvor er der mange lækre unger :loveshower hvor stor er Sigrid? hun ser lille og fin ud :wub Hun bliver faktisk 3 mdr på torsdag. Hun vejer nu omkring 5.5 kg og vel 56 cm :)De bliver så hurtigt store... Billedet er fra midt i december Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 12, 2015 Min lille grinebidder :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 12, 2015 Vores lille mand kan også Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 12, 2015 årh, kære grinebilleder :wub Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 12, 2015 Lækre babyer :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 13, 2015 Amilia i sin nye heldragt. Den er købt i hm på udsalg Del dette indlæg Link to post Share on other sites