lpd

Barnevogn og bil?

12 indlæg i dette emne

Hej alle.

 

Vi har en st car men har hundebur i bagagerummet.

 

Vi er ikke interesseret at gå på kompromis med barnevognen, vil ikke have fx kombivogn og lign.

 

Hvad gør vi? Tagboks, stativ til anhængertrækket eller noget tredje? Hjælp hjælp :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Fylder hundeburet hele bagagerummet?

For oddervognen kan jo være i mange minibiler og kræver derved ikke ret meget plads (og den er SÅ nem at skille ad/samle).. :)

Ellers ved jeg ikke, hvilken løsning der er bedst.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har jo en Fiat punto med et lille bagerum men Odder zip på x-Dream stel kan være i vores bil. Men mit bedste råd er at tage ud og prøve de forskellige modeller i jeres bil.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Check den nye Stork ud fra Ønskebørn...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der er ikke plads inde i bilen, uanset hvor meget den kan klappes sammen desværre.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lige umiddelbart er vi mest interesseret i en emmaljunga big star, men jeg ved ikke om man kan få en tagboks der passer til.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min mand har en Skoda Superb stationcar - og masser af plads. Men jeg har en lille Kia Picanto, og jeg har næsten altid tvillingerne med i den, da jeg går hjemme med dem. Han var ret lun på sådan en Thule Easybag til min bil. Men nu fandt vi så en kombivogn, som jeg kan klappe sammen og have i bilen - og så har vi bare en Oddervogn til derhjemme og til når vi er afsted i hans bil.

Så enten vil jeg foreslå en kombination, som vi har - eller også at kigge på Thules løsninger.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min mand har en Skoda Superb stationcar - og masser af plads. Men jeg har en lille Kia Picanto, og jeg har næsten altid tvillingerne med i den, da jeg går hjemme med dem. Han var ret lun på sådan en Thule Easybag til min bil. Men nu fandt vi så en kombivogn, som jeg kan klappe sammen og have i bilen - og så har vi bare en Oddervogn til derhjemme og til når vi er afsted i hans bil.

Så enten vil jeg foreslå en kombination, som vi har - eller også at kigge på Thules løsninger.

Tak for svar... men vi har ikke interesse i kombivogne. En ekstra bil løser heller ikke noget, eller jo men så vil vi altid skulle køre i to biler hver gang vi skal besøge familie osv.

Har kigget på den der thule easybag, men det kræver jo den er nem at tage af og på, da jeg jo ikke kan få hundene ind og ud mens den er monteret.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Først og fremmest er jeg enig i, at I må ud og prøve, hvordan de forskellige vogne passer i bilen. Men hvis hundene optager hele bagagerummet forestiller jeg mig, at I skal have stellet på sådan et cykelstativ og selve kassen på bagsædet ved siden af autosædet. Har ikke erfaring med tagbokse og ved ikke, om der findes en, der er stor nok til der kan være en barnevognskasse i....

Ah tvillinger - det havde jeg ikke fanget... ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er skodaen en firmabil? Eller hvad er grunden til at du ikke bare har den store når du er hjemme med tvillingerne?

Nej det er ikke en firmabil, men han kører ret meget og den er mere comfi og tvillingerne og jeg kan fint være i den anden og er af hensyn til Anton mest hjemme, så det giver bare mest mening, at han har Superb'en.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså for lige at slå helt fast, så er det egentlig ligemeget om det er en stor eller lille barnevogn, for vi har et stort dobbeltbur som er bygget til bilen og derfor fylder helt ud.

Så mit spørgsmål går kort og godt på, om I kender enten tagbokse eller stativer til at sætte bagpå bilen, og hvis ja, hvad der er at foretrække :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan man sætte stellet på et almindeligt cykelstativ? Vi bor på landet og kører langt hverdag. Jeg tænker om det vil udsætte stellet for for meget slid?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



LOG IND HER