Oprettet December 31, 2014 Godt nytår allesammen :toot Må 2015 blive fyldt med kærlighed til alle :loveshower, babyer til de som ønsker :bd :stork , nok søvn til de som trænger :zz og GODT arbejde til de som har brug for det! Jeg ønsker mig mest af alt et år uden sorg! Det syntes jeg vores familie trænger til! Og lige så højt rangerer en baby på ønskelisten for det nye år! Hyg jer i aften med venner, familie eller bare jeres eget selskab! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 31, 2014 Godt nytår i lige måde til jer alle og de bedste ønsker om et 2015 hvor drømme går i opfyldelse :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 31, 2014 I lige måde :D Glæder mig til at se, hvad det nye år byder på :) Synes 2014 har været ok, men alligevel lidt af en rutsjebanetur.. 2015 byder formentlig også på en del udfordringer. Er spændt på det der med at skulle være mor, om jeg kan finde ud af det :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 31, 2014 Godt nytår til alle jer søde piger herinde :glad Jeg glæder mig til 2015 :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 31, 2014 GODT NYTÅR TIL DE SØDESTE PIGER JEG KENDER!!! :LOVEBK :TOOT :TOOT Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 31, 2014 I lige måde, rigtig godt nytår skønne damer!!! :balloons :lovebk Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 31, 2014 Godt nytår til alle! :balloons Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 31, 2014 Godt nytår piger! I 2015 må jeg godt nok være øverst på listen når der deles babyer ud. Hånd i hånd med Vanni! Og selvfølgelig også til alle jer andre der ønsker babyer ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 31, 2014 Godt nytår allesammen ❤️❤️ Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 31, 2014 Godt nytår, alle I fantastiske kvinder! :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 31, 2014 Godt nytår alle i fantastiske kvinder. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 31, 2014 GODT NYTÅR! Hele raden rundt :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 31, 2014 Godt nytår allesammen :lovebk Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 31, 2014 ... and a happy new year!! Godt nytår til alle jer fantastiske kvinder (og jeres familier!), tak for jeres "selskab", jeres "lyttende ører" og al jeres forståelse - i har været et lyspunkt i et hårdt år. Må 2015 være et år fyldt med unger der sover igennem, dobbeltstreger, gode fødsler, søde unger, store tabere (i taberdysten forstås), dejlige mænd og fædre og ikke mindst: gode debatter og virtuelle kram på dette skønne forum! See ya! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 31, 2014 Godt nytår til jer alle Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 31, 2014 Fantastisk nytår alle sammen :7himmel Må 2015 gemme på en masse godt :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 1, 2015 Godt nytår til alle jer lækre damer. Håber at 2015 bliver et fantastisk år for os alle ❤️❤️❤️ Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 1, 2015 Godt nytår smukke piger :loveshower :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 1, 2015 Godt nytår alle sammen :balloons :bk Del dette indlæg Link to post Share on other sites