Oprettet December 30, 2014 Er der nogen der har et godt råd imod uro i benene? Jeg sover meget dårligt om natten fordi mine ben har så voldsom en uro, at de spjætter! Det er voldsom enerverende!Jeg har læst mig til at det er godt at have benene hævet, men altså så kan jeg heller ikke sove ;)Kom frisk de damer! :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 30, 2014 Uden at have prøvet det selv, har jeg hørt, at det skulle være godt at tage magnesium :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 30, 2014 Jeg har også hørt magnesium.. Uro i benene er så træls altså! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 30, 2014 Led meget fadet med Carl Emil og ja anbefalingerne er magnesium :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 30, 2014 Benmassage,venepumpe øvelser, støttestrømper (kompressionsstrømper) om dagen, et glas tonicvabd inden sengetid. Hjalp i min første graviditet i tvillingegraviditeten tog jeg magnesium i kombination med det øvrige Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 31, 2014 Tusind tak for svar :) Jeg må ud og have fat i noget magnesium :) Ben massage får jeg allerede masser af ;) Tror jeg nupper vi støttestrømper frem igen! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 9, 2015 Jeg smører med magnesium direkte på mine underben. Jeg synes, det hjælper, men det svier lidt. Del dette indlæg Link to post Share on other sites