Oprettet December 30, 2014 Så er der et nyt testhold. Kom glad. Da vi er begyndt at være så mange testere herinde igen, har jeg valgt at gå tilbage til at holde testgruppen til 2 uger (Uge 1 er så taget med fordi der ikke manglede så mange dage). På den måde bliver tråden mere overskuelig, og de andre man skal teste sammen med er tættere på én selv i forhold til ægløsning, symptomer og alt det andet man kommer til at smalltalke omkring. UGE 1 TORSDAG D. 1. JANUAR Stine74 :prik FREDAG D. 2. JANUAR LØRDAG D. 3. JANUAR SØNDAG D. 4. JANUAR UGE 2 MANDAG D. 5. JANUAR Fru-Nielsen :gal kirk86 :stork TIRSDAG D. 6. JANUAR ONSDAG D. 7. JANUAR Camils :stork Miranda :gal TORSDAG D. 8. JANUAR FREDAG D. 9. JANUAR Baby??? :gal osvic :gal LØRDAG D. 10. JANUAR Miss-Rina Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 30, 2014 Jeg vil gerne på 9. Januar ( hvis jeg kan vente så længe ) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 30, 2014 Jeg vil gerne på 9. Januar ( hvis jeg kan vente så længe ) Så er du på :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 30, 2014 Hvorfor er uge 1 ikke med på? :-) Jeg vil gerne på den 5. Januar :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 30, 2014 Hvorfor er uge 1 ikke med på? :-) Jeg vil gerne på den 5. Januar :glad Fordi vi er i uge 1 nu og tænkte, at dem der tester nu er i den gamle testgruppe :)Jeg sætter dig på :glad Edit: Jeg har sat januardagene fra uge 1 på, så ingen er glemt ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 30, 2014 jeg vil gerne på d. 9. jan. :rolleyes Krydser alt for at det bliver denne gang ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 30, 2014 jeg vil gerne på d. 9. jan. :rolleyes Krydser alt for at det bliver denne gang ;) Held og lykke :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 30, 2014 Jeg vil gerne på 16 januar... :) springer nemlig test dag over om 2 dage i håb om at jeg kan give min mand en dejlig fødselsdagsgave.. (memed ventetid ;) ) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 30, 2014 Jeg vil gerne på 16 januar... :) springer nemlig test dag over om 2 dage i håb om at jeg kan give min mand en dejlig fødselsdagsgave.. (memed ventetid ;) ) Du er på. Håber du kan give ham den bedste fødselsdagsgave :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 30, 2014 Det var på ingen måde for at presse på :-D Jeg er bare fuldstændig rundt på gulvet, så aner ikke hvilke dage vi er på haha :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 30, 2014 Det var på ingen måde for at presse på :-D Jeg er bare fuldstændig rundt på gulvet, så aner ikke hvilke dage vi er på haha :) Ha ha none taken ^_^ :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 30, 2014 Jeg vil gerne på den 10. januar. Held og lykke til alle :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 30, 2014 Jeg vil gerne på den 10. januar. Held og lykke til alle :loveshower Og held og lykke til dig :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 30, 2014 Skal vi ikke bare aftale at vi alle får de to streger i denne omgang? Gud hvor ville det være fedt hvis man bare kunne sige sådan.... :wub Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 30, 2014 Skal vi ikke bare aftale at vi alle får de to streger i denne omgang? Gud hvor ville det være fedt hvis man bare kunne sige sådan.... :wub Orv ja - SÅ meget en aftale! :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 30, 2014 Skal vi ikke bare aftale at vi alle får de to streger i denne omgang? Gud hvor ville det være fedt hvis man bare kunne sige sådan.... :wub Jo tak ^_^ Men tænk egentlig hvor få der bliver gravide hver gang i forhold til hvor mange, der får mens <_< Var der 8 gravide ud af 44 testere i decembergruppen? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 30, 2014 Jo tak ^_^ Men tænk egentlig hvor få der bliver gravide hver gang i forhold til hvor mange, der får mens <_< Var der 8 gravide ud af 44 testere i decembergruppen? Ja, sad godt og tænkte på det.. Det er en større videnskab at blive gravid.... :unsure Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 30, 2014 Jeg vil også være med, men vender lige tilbage når ÆL har været der engang i weekenden. Det ville være den fineste sølvbryllupsgave til mine svigerforældre :wub Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 30, 2014 Hej i dejlige damer! Rigtig godt nytår! Jeg Trækker den og siger testdag d. 17. Hvis mens ikke når at komme inden. Jeg har/ har lige haft ÆL - havde positiv test i forgårs. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 30, 2014 Jeg vil også være med, men vender lige tilbage når ÆL har været der engang i weekenden. Det ville være den fineste sølvbryllupsgave til mine svigerforældre :wub :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 30, 2014 Jeg tester den 7. januar :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 30, 2014 Jeg tester den 7. januar :) Held og lykke :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 30, 2014 Held og lykke :) Tusind tak! Og i lige måde :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 31, 2014 I kan sætte mig på til den 1. januar Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 31, 2014 Jeg er ny herinde og i tvivl om hvornår jeg bør teste? Jeg havde en positiv ægløsningstest d. 22.12? Del dette indlæg Link to post Share on other sites