Besvaret February 16, 2011 Nu sner det også helt vildt her.... Er altså lidt hyggeligt når der sådan kommer meget :biglove jeg vil nu heller have forår og varme. Især nu hvor manden er på vej ud efter den nye bil... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 16, 2011 Jeg vil oss ha' sne :( ;) Vi har også rigtig meget du må få. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 16, 2011 Så sneer det lige her igen <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 16, 2011 jeg vil nu heller have forår og varme. Især nu hvor manden er på vej ud efter den nye bil... Ja venter også på forår :) :kuller Men i februar måned synes jeg det bedste man kan håbe på er en masse fin hvid sne... Langt hellere end slud og sjap og regn og blæst :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 16, 2011 LORTE vejr... min mand er jo taget ud for at hente vores nye bil. men den nye bil er sneet inde ved mekanikeren. Heldigvis havde han taget min far med derud, så de kan køre sammen derfra i min fars bil, og så må manden køre hjem i mine forældres bil. Øv øv øv hvor er det altså bare træls Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 16, 2011 Jeg vil oss ha' sne :( ;) Vi har masser du gerne må få, bare du selv henter det ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 16, 2011 vi fik vel en 15 til 20 cm og det har været hundekoldt hele dagen Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 16, 2011 Jeg vil oss ha' sne :( ;) Du kommer bare og henter alt det vi har fået... Jeg vil ikke ha det Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 17, 2011 Vi har fået rigtigt meget, og da vi kørte hjem fra aalborg igår var det et marridt.. :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites