Klitgaard1990

MME og grødpulver med overskredet dato

6 indlæg i dette emne

Hvad sker der hvis man bruger MME og grødpulver der har overskredet sidste holdbarhedsdato?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg ville smide det ud. Specielt når det gælder de små. Men jeg er generelt i mod ting der har overskredet holdbarheds dato. Jeg kan ikke med det.

Så ved faktisk ikke om der vil ske noget. Men jeg tog ikke chancen selv...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis det hedder skal anvendes før, er det forbundet med sundhedsrisiko at spise det.

Hedder det mindst holdbar til er det vejledende, og kan oftest godt holde længere. Jeg vil dog nok ikke gå meget mere end en uge eller to over datoen når det gælder de små, de er jo noget mere sarte end vi voksne.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville smide det ud. Specielt når det gælder de små. Men jeg er generelt i mod ting der har overskredet holdbarheds dato. Jeg kan ikke med det.

Så ved faktisk ikke om der vil ske noget. Men jeg tog ikke chancen selv...

:ditto her ryger ALT ud dagen efter sidste holdbarhed eller på dagen hvis jeg ved jeg ikke skal bruge det.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

MME ville jeg ikke turde bruge. Jeg ville ikke vide, hvordan jeg skulle vurdere, om det stadig er ok, og så er jeg ikke sikker på, hvordan fx. tilsatte mineraler eller andet reagerer. Grød vil jeg måske lave og se/ lugte/ fornemme, om det virkede ok, men kun hvis det lige er udløbet. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville ikke bruge det.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



LOG IND HER