Besvaret January 14, 2015 Bøvler lidt med at jeg har spist ting som ikke kunne logges, men jeg synes jeg klarer det ok. Vil rigtigt gerne træne i morgen, men jeg skal til eksamen og de har gud-hjælpe-mig lidt flyttet tidspunktet, så nu kan jeg nok ikke nå det. Bah. Fredag skal jeg i Zoo med søster og Theodor, så der må jeg bare få gået langt:) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 14, 2015 Jep det går vist ok (bortset fra aftensmaden idag... Hmm hmm) men trænet 30 min på cross trainer ;) og nu skal der handles ind imorgen til masser af sund mad til resten af ugen :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 14, 2015 Ja i må gå en omgang eller tre i zoo ;) Jeg er sulten!!! Går snart i seng, så må jeg tage en kop vand og sove det væk! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 14, 2015 Jep det går vist ok (bortset fra aftensmaden idag... Hmm hmm) men trænet 30 min på cross trainer ;) og nu skal der handles ind imorgen til masser af sund mad til resten af ugen :) Sejt med træningen! Mon ikke det opvejer den knap så gode aftensmad? ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 14, 2015 Sejt med træningen! Mon ikke det opvejer den knap så gode aftensmad? ;) Håber det :) men ikke mere af den slags de næste dage.... Men friture stegt mad og vægttab hører ikke sammen :/ selvom jeg ikke spiste så meget som førhen og jeg faktisk fik det skidt af det. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 14, 2015 Jeg regner med at nå til træning i morgen. Det vil kun være anden gang, siden jeg fandt ud af, at jeg er gravid. Jeg må indrømme, at det har gjort mig lidt nervøs :blush Men det burde jo absolut ikke gøre noget, så længe jeg lytter til min krop! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 14, 2015 Jeg regner med at nå til træning i morgen. Det vil kun være anden gang, siden jeg fandt ud af, at jeg er gravid. Jeg må indrømme, at det har gjort mig lidt nervøs :blush Men det burde jo absolut ikke gøre noget, så længe jeg lytter til min krop! Jeg fik kvalme så snart jeg forsøgte med træning i starten af graviditeten :( men er nu i fuld gang og jeg lytter til min krop om jeg får ondt eller noget. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 15, 2015 Jeg fik kvalme så snart jeg forsøgte med træning i starten af graviditeten :( men er nu i fuld gang og jeg lytter til min krop om jeg får ondt eller noget. Træls! Det der er med mig er, at jeg oftest træner tung styrketræning med funktionelle øvelser og frivægte. Men jeg må jo bare se hvordan kroppen tager det i dag. Hvis det ikke er positivt tror jeg, at jeg vil gå over til maskinerne, så øvelserne bliver mere isolerede :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 15, 2015 Øv, tis og hestepærer :( Jeg er blevet skadet af løbetræningen... Min højre læg er konstant anspændt, øm og varm - og så har jeg små blå mærker over alt på det... Jeg kunne ikke træne igår pga. det, så jeg håber at gårsdagens hvile gør, at jeg kan træne i aften, imorgen og så løbe lørdag. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 15, 2015 Eksamen overstået, ikke nogen større succes, men den er klaret. Det er nu meget rart, men altså gruppeeksamener er noget specielt noget. Taz, jeg løber med Fivefingers, og min krop har det altså LANGT bedre med dem, end når jeg løber med løbesko. Jeg plejer at få rigtigt ondt i skinnebenene af løb, men nu når jeg løber med de grimme sko, kan jeg intet mærke efterfølgende. Kun at mine muskler har rørt sig, på den gode måde. Måske er det en løsning? God vind til jer alle. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 15, 2015 Jeg kom af sted, og det gik helt fint :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 15, 2015 Jeg gik vel 5-8 km med en veninde igår aftes og så kan jeg mærke jeg er tilbage på arbejde. Kondien er på vej op igen :yay Har tabt 300g siden tirsdag så det skal bare fortsætte!!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 15, 2015 Jeg har købt ny vægt og vi er allerede uvenner. Den vejer mig 800 gram tungere end den gamle. Er dog i tvivl om noget af det er 'menstruations-vægt' <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 15, 2015 Jeg har købt ny vægt og vi er allerede uvenner. Den vejer mig 800 gram tungere end den gamle. Er dog i tvivl om noget af det er 'menstruations-vægt' <_< Lortespasser vægt. Hva' fa'en bilder den sig ind?! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 15, 2015 Lortespasser vægt. Hva' fa'en bilder den sig ind?! :lol tak Fister! :D jeg orker ikke at skulle regne i korrigeret vægt hele tiden, så jeg går i røde tal tirsdag (med mindre jeg pludselig taber mig meget) og så er jeg videre med den nye vægt! ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 16, 2015 Elliot hjælper sin mor med det der vægttab.. Han kalder oppe fra 1. salen hver gang jeg er nået ned i sofaen :P :ba :8: Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 16, 2015 Jeg har købt ny vægt og vi er allerede uvenner. Den vejer mig 800 gram tungere end den gamle. Er dog i tvivl om noget af det er 'menstruations-vægt' <_< Bare du ikke bliver smittet med de der små dyr der syer dit tøj ind om natten så det på ingen måde passer.. Mener dyrerne hedder kalorier ;-) Så længe det bare er mens vægt ;-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 16, 2015 Eksamen overstået, ikke nogen større succes, men den er klaret. Det er nu meget rart, men altså gruppeeksamener er noget specielt noget. Taz, jeg løber med Fivefingers, og min krop har det altså LANGT bedre med dem, end når jeg løber med løbesko. Jeg plejer at få rigtigt ondt i skinnebenene af løb, men nu når jeg løber med de grimme sko, kan jeg intet mærke efterfølgende. Kun at mine muskler har rørt sig, på den gode måde. Måske er det en løsning? God vind til jer alle. Uanset resultat då er du bestået TILLYKKE herfra ;-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 17, 2015 Bare du ikke bliver smittet med de der små dyr der syer dit tøj ind om natten så det på ingen måde passer.. Mener dyrerne hedder kalorier ;-) Så længe det bare er mens vægt ;-) Næh, heldigvis ingen dyr :P Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 17, 2015 Den er helt gal med benene.. skal ikke ud og løbe i dag :( Is på, massage over de næste par dage og så kan jeg prøve at træne igen mandag og tirsdag og løbe onsdag. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 17, 2015 Den er helt gal med benene.. skal ikke ud og løbe i dag :( Is på, massage over de næste par dage og så kan jeg prøve at træne igen mandag og tirsdag og løbe onsdag. Nu kan jeg ikke lige huske, om det er skinnebensbetændelse? Hvis det er, så prøv med ipren - det virker antiinflamatorisk, og fjerner altså ikke bare smerterne, men hjælper kroppen til at få det væk. Tænk over, hvordan du går/cykler - feks at cykle med hælen i stedet for det forreste af foden, og når du går, skal du prøve at lægge vægten længere frem end på hælen :) Hilsen fra en, som tidligere har døjet meget med det! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 17, 2015 Nu kan jeg ikke lige huske, om det er skinnebensbetændelse? Hvis det er, så prøv med ipren - det virker antiinflamatorisk, og fjerner altså ikke bare smerterne, men hjælper kroppen til at få det væk. Tænk over, hvordan du går/cykler - feks at cykle med hælen i stedet for det forreste af foden, og når du går, skal du prøve at lægge vægten længere frem end på hælen :) Hilsen fra en, som tidligere har døjet meget med det! :ditto Og smør ind i varmecream inden sengetid, og så sov med det og en knælang strømpe på. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 17, 2015 Tak for råd :) Jeg tror da ikke at det er skinnebens betændelse - jeg hr aldrig haft det før :unsure Jeg tror ærligt, at det er mine løbesko der er forkerte og jeg glemte at strække ordentligt ud, de sidste par gange. Jeg har ømme lægmuskler og skinneben. Højre ben er værst og er fyldt med små blå mærker. Det føles som om at de overspænder når jeg går og det svier/brænder op i hele benet, når jeg går.. :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 17, 2015 Uanset resultat då er du bestået TILLYKKE herfra ;-) Tak:) Jeg har ingen illusioner om at skulle klare mig igennem eksamenerne med bravour, jeg kan nemlig ikke læse/koncentrere mig (en stress-skade jeg ikke kan komme af med), så jeg er virkelig sløj på det tekstnære. Men der var bare en rigtig skæv dynamik til den eksamen, som jeg lige går og tygger lidt på. Det var bare bestået/ikke bestået, så det er egentlig lidt lige meget. Men om 11 dage skal vi op til en "rigtig" eksamen i den samme gruppe, så det er mere det, jeg liiiige skal finde ud af, hvordan jeg griber an. Jeg har ikke eksamensskræk, og jeg har ingen problemer med at snakke og diskutere, men jeg gider ikke ligne en idiot, fordi jeg prøver at give plads til nogen jf. vores aftaler og de så ikke bidrager. Men tak for tillykke't; det nærmer sig at jeg er halvvejs igennem en bachelor, og det er egentlig ret godt i betragtning af, at jeg ikke fungerer sååå godt. Nu skal jeg bare lige have vægten til at samarbjde også. Jeg er fandeme sløj til at gøre noget alvorligt ved det, når der også er eksamener og blæsevejr, som gør at vores aarstiderne-kasse ikke kan komme frem... :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites