Besvaret January 1, 2015 Tak for alle PM'erne Lenna og ØnskeB, jeg mangler lige jer to. Vil I på i denne uge? Godt nytår til jer alle :) Sorry- jeg har sendt PM nu :) Er kommet i tanke om det 5 gange, men kommet fra at skrive til dig igen <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 2, 2015 Alle er med - det er strålende. Håber I er kommet godt ind i det nye år, og er klar til start. Her stod morgenen på morgensmoothie, så jeg er så småt i gang. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 2, 2015 Bortset fra morgenmaden som jeg ikke havde nået at få købt ordentligt ind til så går det fint med Lower carb! Middagsmaden var en halv bakke tomater, en hel klump frisk mozzarella ost, 2 store teskefulde pesto og en håndfuld saltede cashew nødder. Jeg vejede intet og har ingen kalorier talt, men det er heller ikke der jeg starter, lige nu er det sukker/kulhydrat uafhængighed jeg tilstræber! Så må det andet komme bagefter. Mandag er første dag på 5 km gåturen! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 2, 2015 Jeg har lavet musli med masser af kerner, mandler og nødder, så fra i morgen er den sædvanlige toast brød med pålægschokolade skiftet ud med græsk yougurt med musli. Hvis der er overskud tænker jeg at skære lidt frugt at smide på. Og så skal vi prøve blomkålsris for første gang herhjemme. Mit udgangspunkt er, ligesom Majs, at få fjernet alle de sukkerholdige ting fra kosten. Og alt det slik og chokolade som ryger ned på daglig basis. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 2, 2015 Jeg lever efter 5:2 kuren, eller det har jeg ikke gjordt her i ferien. Planen er også at forsøge at spise lidt mindre på ikke fastedagende. Mit problem er at jeg elsker mad. Og så skal jeg også sukker afvendes. Jeg ved de første 14 dage bliver virkelig hårde, både hvad fastedage og sukker afvendelse angår. Nå de er overstået putter jeg mortion ind over, vil forsøge at komme ud og løbe 3 dage om ugen, målet er at komme til at løbe 5 km... Vil rigtig gerne være gå sommeren i møde med en lækker krop :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 2, 2015 Jeg skal vist have mere i min frokost for sidder og er sulten nu :prik Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 2, 2015 Jeg skal vist have mere i min frokost for sidder og er sulten nu :prik Jeg tror ikke du har nok fedt i det, til at mætte :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 2, 2015 Jeg er dæleme også sulten, men jeg spiste heller ikke noget i går, fordi jeg havde stygge rødvinstømmermænd. Jeg kunne godt ende i en 5:2 kur på et tidspunkt, men lige nu skal jeg bare i gang. Synes det er stærkt at I andre også er på. Glæder mig til tirsdag, hvor vi forhåbentlig kan se de første spæde resultater. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 2, 2015 Glæder mig til at heppe på jer alle sammen! Og når drengene engang slipper brystet til at joine jer i kampen mod de overflødige kg. Rigtig god vind alle sammen. :hep Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 2, 2015 Jeg tror ikke du har nok fedt i det, til at mætte :) Jeg mistænker også at min morgenmad er skyld i det. Imorgen laver jeg omelet med cheddar og tomater til morgenmad i stedet for cheesy vanilje og havrefras. Og så spæder jeg frokosten op med avocado og mere pesto. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 2, 2015 Glæder mig til at heppe på jer alle sammen! Og når drengene engang slipper brystet til at joine jer i kampen mod de overflødige kg. Rigtig god vind alle sammen. :hep Det lyder godt! Hvor meget mangler du? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 2, 2015 Åh nej!!! Første bump!!! Vi skal ud til min søster imorgen til rundstykker :o vi skal selv købe rundstykker med på vejen så vi kan købe en rigtig mørk og grov til mig! Tror jeg holder fast i min plan om omelet til morgenmad så er det lettere at holde fast i ikke at spise for meget hos min søster!!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 2, 2015 Åh nej!!! Første bump!!! Vi skal ud til min søster imorgen til rundstykker :o vi skal selv købe rundstykker med på vejen så vi kan købe en rigtig mørk og grov til mig! Tror jeg holder fast i min plan om omelet til morgenmad så er det lettere at holde fast i ikke at spise for meget hos min søster!!! Du kan godt! Du er sej, du vil og du kan! :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 2, 2015 I dag fik manden og jeg købt godt ind af en masse sunde sager, og jeg fik trænet. Det resulterede i over 400 forbrændte kalorier. At jeg så er kommet til at spise nogle chips er en anden sag. Nogle gange er det sgu lidt svært, selvom man gerne vil gøre alt det rigtige :rolleyes Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 2, 2015 Jeg skulle så træne mens manden var på job her til aften med Willum havde andre planer så jeg fik kun trænet 10 min :-( og går at det ikke skal være løgn har jeg fået min første mens (øv en dag) Til gengæld har jeg spist lækker salat med lidt kød til aftensmad. :-D Jeg må op på hesten igen i morgen. Er ret stolt af mig selv har ikke drukket sodavand, spist chips eller kransekage (der var utrolig mange rester) på trods af at manden lige har gruflet løs. BE STRONG!!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 2, 2015 1. træning gennemført - det brændte imens det stod på, men vi er begge let forpustede og tilpasse efterfølgende. Vi prøver igen imorgen - lidt har også sin ret. :) Så kan vi sætte tempoet op senere hen. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 3, 2015 Hvor er I seje :) Jeg var helt på vildspor i går med chips, slik og kage Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 3, 2015 Blaahh har fået min mens, så min krop har ikke spor lyst til at være sund :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 3, 2015 Årets 1. Løbetur klaret :yay Dagen har indtil videre bestået af 100 gr. Skyr, 12 gr. Mandler og 0,5 l. Vand. Derefter var jeg ude og løbe og så hjem og drikke 0,5 l. Pære/banan smoothie m. Mælk. I aften skal vi ha' kylling i karry m. Ris og hvidløgsflutes (J er MEGA forkølet, så der skal smag til) og vi er snart udryddet for slik og kager, hvilket betyder, at der snart ikke er mere der frister :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 3, 2015 Jeg undgik rundstykke fælden, min nevø blev desværre syg :( Fik en heftig omelet til morgenmad og har ikke følt sult siden. Spiste en mindre portion tomat mozzarella salat for jeg var faktisk ikke sulten!!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 3, 2015 Én portion aftensmad i dag :yay Så er jeg forhåbentlig mindre sulten i morgen tidlig, og kan nøjes med mine 100g skyr med hakkede mandler på. :) på mandag går det 100% løs, og på tirsdag er 1. fastedag, og så vil jeg prøve at lære at drikke kaffe UDEN mælk Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 3, 2015 Så er træningen overstået! :D Åh, hvor er mine muskler ømme og trætte nu - dejligt :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 3, 2015 Det er gået MEGET bedre i dag!!! Morgenmaden var dog lige til den lidt FOR heftige side, gik lidt ondt i maven bagefter. Men så skruer jeg bare lidt ned for fedtstoffet. Jeg brugte kokos olie og MEGET af det, men imorgen bliver det nok smør jeg steger i i stedet. Til middag var jeg slet ikke sulten så skar ned på osten i min tomat mozzarella salat, og undlod avocado. Til aften var jeg sulten. Vi fik boller i karry og mens de andre spiste ris tog jeg blomkålsris og i anden portion kom jeg lidt ris i (jeg ER bare ikke blomkålsris fan :( ) Aften snack blev en banan og en enkelt håndfuld af min nøde-blanding!!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 4, 2015 Det lyder godt! Hvor meget mangler du? Altså jeg er jo allerede 6 kg under før graviditetsvægt, men kunne godt tænke mig at tabe yderligere 5-10kg for at blive normalvægtig. Men lige nu handler det primært om at få kalorier nog til at fuldamme de to banditter Del dette indlæg Link to post Share on other sites