Besvaret May 12, 2015 Hej piger. Jeg har været fraværende pga ferie og Willum der har været helt umulig. Satser påsæt være klar igen næste uge. I er møg seje RESPEKT!!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 16, 2015 Hej piger Jeg holder ufrivillig pause. Har her til aften brækket min ankel og venter stadig på svar om jeg dkal til operation eller ej. Anklen er for hævet til at de kan sige det nu. :-( Jeg hepper på jer og vender (forhåbentlig) snart tilbage Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 17, 2015 Hej piger Jeg holder ufrivillig pause. Har her til aften brækket min ankel og venter stadig på svar om jeg dkal til operation eller ej. Anklen er for hævet til at de kan sige det nu. :-( Jeg hepper på jer og vender (forhåbentlig) snart tilbage Ej altså! :kram2 God bedring! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 17, 2015 Hej piger Jeg holder ufrivillig pause. Har her til aften brækket min ankel og venter stadig på svar om jeg dkal til operation eller ej. Anklen er for hævet til at de kan sige det nu. :-( Jeg hepper på jer og vender (forhåbentlig) snart tilbage Åh nej dog! God bedring til anklen! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 19, 2015 Så er det vejedag i dag :) Hos mig er der ikke sket noget vægtmæssigt siden sidste uge, men jeg er da kommet i gang med at løbe igen så forhåbentlig sker der snart noget :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 19, 2015 Beklager jeg glemte vægten her til morgen! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 19, 2015 Beklager jeg glemte vægten her til morgen! Argh, det gjorde jeg også! Kom for sent op! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 19, 2015 Hov, jeg huskede vægten, men glemte at skrive. Men den var også helt uændret:) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 19, 2015 Jeg når ikke at opdatere i dag så hvis nogen vil nå at veje sig i morgen og sende vægten kan det stadig nås :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 20, 2015 Der var ikke så mange der nåede at melde tilbage i denne uge, men status er: Der var ingen tabere i denne uge :( Fister og Lone Engel havde status quo fra sidste uge med 0 kg. JustMe og Pada havde begge taget 0,2 kg. på. :balloons Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 20, 2015 Hahaha! "Tillykke" til dig og mig :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 26, 2015 Beklager jeg glemte det helt i dag også... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 26, 2015 JustMe er ugens vinder med -0,5 kg :First: Jeg selv havde taget 0,2 kg på så ikke særlig godt her :( Vi var faktisk de eneste to jeg har vægt på i den her uge så jeg vil lige høre om der stadig er stemning for at holde gang i dysten eller om vi skal droppe det? :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 26, 2015 Det kører bare slet ikke for mig.. Magter ikke at melde tilbage med flere røde tal :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 26, 2015 Det kører bare slet ikke for mig.. Magter ikke at melde tilbage med flere røde tal :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 31, 2015 Hej med jer. Jeg er også hjemme igen, men tør næsten ikke besøge vægten efter en uges slapper og nyde-ferie Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 2, 2015 Det er et par stykker andre der også stadig er med så send bare :) jeg opdatere når din kommer :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 3, 2015 hvordan foregår taberdysten? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 5, 2015 Undskyld den sene tilbagemelding men min computer valgte lige at gå i stykker <_< Ugens tal er JustMe -0,6 :First: LoneEngel 0 Leras 0,9 Fister 1,5 Tillykke JustMe :balloons Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 9, 2015 Jeg vil også gerne være med her... Du får en status i næste uge :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 11, 2015 Jeg vil også gerne være med her... Du får en status i næste uge :) Du skal være velkommen :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 11, 2015 Igen undskyld en sen opdatering men blev lige væltet af syge børn :( Leras -0,1 :First: justMe 0 Lone Engel +0,3 Ugens vinder er Leras - tillykke :balloons Del dette indlæg Link to post Share on other sites