Guest

Taberdysten 2015

583 indlæg i dette emne

Jeg tog en positiv graviditetstest i morges, så jeg ved ikke helt, hvor smart det er, at jeg bliver her og prøver at tabe mig? Måske skal jeg bare bruge det som en motivation til at holde vægten frem for at tabe mig? :chin:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg tog en positiv graviditetstest i morges, så jeg ved ikke helt, hvor smart det er, at jeg bliver her og prøver at tabe mig? Måske skal jeg bare bruge det som en motivation til at holde vægten frem for at tabe mig? :chin:

Aih tillykke hvor fedt! Du må jo gerne leve sundt og tabe dig på den måde, men ikke gå på decideret kur.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Aih tillykke hvor fedt! Du må jo gerne leve sundt og tabe dig på den måde, men ikke gå på decideret kur.

 

Tak! Det tænker jeg også. Jeg vil jo helst blive ved med at leve sundt, så fylde på med frugt og grøntsager hver dag og eller spise varieret og godt. Og så måske også blive ved med at træne, jeg tror jeg bliver skør, hvis jeg ikke gør det :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tog en positiv graviditetstest i morges, så jeg ved ikke helt, hvor smart det er, at jeg bliver her og prøver at tabe mig? Måske skal jeg bare bruge det som en motivation til at holde vægten frem for at tabe mig? :chin:

Tillykke JAAA en baby <3

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tog en positiv graviditetstest i morges, så jeg ved ikke helt, hvor smart det er, at jeg bliver her og prøver at tabe mig? Måske skal jeg bare bruge det som en motivation til at holde vægten frem for at tabe mig? :chin:

Neiiii!!!!! Tillykke!!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke JAAA en baby <3

 

 

Neiiii!!!!! Tillykke!!!!

 

Tusind tak, hvor er I søde  :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke Camils :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tog en positiv graviditetstest i morges, så jeg ved ikke helt, hvor smart det er, at jeg bliver her og prøver at tabe mig? Måske skal jeg bare bruge det som en motivation til at holde vægten frem for at tabe mig? :chin:

.Tillykke

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jah, tillykke Camils! En lille baby, skønt skønt skønt. Hvis du fortsat vil være med, kan det jo bare være på de præmisser du nu engang stiller op. No problem.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er I søde, tusind tak  :7himmel

 

Så vil min målsætning være at gå i 0 og blive der :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tog en positiv graviditetstest i morges, så jeg ved ikke helt, hvor smart det er, at jeg bliver her og prøver at tabe mig? Måske skal jeg bare bruge det som en motivation til at holde vægten frem for at tabe mig? :chin:

Tillykke ;)

Jeg er jo selv gravid (15+4) og jeg er med herinde. Havde tabt 30 kg inden denne graviditet, manglede stadig 20-25 til mit umiddelbare mål, men 10 kg er røget på pga mine dumme vaner røg på igen da jeg blev gravid :( jeg vil gerne af med flest muligt af dem igen og ellers holde vægten. Har fået ok fra min jordemoder når det foregår ved sund kost og motion.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har lige fået ros af en kammerat, som træner tae kwon do, judo og boksning! 

Han er træner ved skive atlet-club og for søren, hvor gav det lidt til motivationen!!! FEDT!  :8:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har været ude at spise med min bror og svigerinde, fordi min bror blev 30! Menuen var sammensat på forhånd, men det lykkedes mig at køre lchf ; forret:lakseroulade med Philadelphia og urter i, hovedret:oksemørbrad - lod kartoflerne ligge og spiste salaten, dessert: is med flødeskum og nødder. Lod isen ligge og gik all in på flødeskum (spiste også J's)!

Skylder vist også efter at jeg blev overfaldet af mine forældres slik-skål tidligere :blush

Jeg skal vist lige lære det her lchf, livet med at tænke over hvad man fylder i hovedet og at spise stabilt over hele dagen. Tror jeg går røde tal i møde <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Var lige på vægten i morges :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Var lige på vægten i morges :yay

Wuhuuu

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

BAH!!! Jeg bliver VED med at tage på - og jeg synes virkeligt at jeg har knoklet denne uge...  :klap

HMPRF! 

Så må det for filan da være muskelmasse, eftersom jeg er begyndt at træne hver dag?! :unsure

 

Please...  :huug

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min vægt den kører op og ned denne uge :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

BAH!!! Jeg bliver VED med at tage på - og jeg synes virkeligt at jeg har knoklet denne uge... :klap

HMPRF!

Så må det for filan da være muskelmasse, eftersom jeg er begyndt at træne hver dag?! :unsure

Please... :huug

:kram2 :kram2

Muskler vejer mere end fedt, så det kan sagtens være fordi du træner og derved danner muskelmasse. :kram2 :kram2

Når jeg fortæller folk min vægt, kigger de helt forvirret på mig, og siger det kan sku da ikke passe, men det er muskler det meste af det(dog også lidt graviditet nu)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nøhh... Nu er vægten gået i stå OG stiger!!! What to do??? Gør stadig alt det rigtige i forhold til low carb!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

BAH!!! Jeg bliver VED med at tage på - og jeg synes virkeligt at jeg har knoklet denne uge... :klap

HMPRF!

Så må det for filan da være muskelmasse, eftersom jeg er begyndt at træne hver dag?! :unsure

Please... :huug

Muskler vejer mere end fedt :kram

Igang med målebånd :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh Taz, den følelse kender jeg. Jeg skiftede medicin i sommer, hvor jeg var kommet i gang med løbetræningen og ved godt mod og på ingen tid tog jeg 5-6 kilo på. Nu er jeg stoppet helt med medicinen og håber det kan hjælpe lidt. Det kan altså være temmlig demotiverende. Men hold i;som de andre også siger, så vejer muskler mere end fedt og jeg synes også min cyklus har det med at spille lidt ind. Det vigtigste er, at du bliver sundere - og det gør du! 

 

Og majs, du har tabt dig ret meget, så mon ikke det bare er et udsving.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har i øvrigt tænkt lidt over det der LCHF-halløj, også fordi jeg jo prøver at leve glutenfrit (dag 60 i dag, yeah). Og I må virkelig ikke tage det ilde op, for man skal arbejde med dét, man tror på, og jeg ved der er masser af grøntsager i. Men er der ikke lidt en udfordring i kødmængden? Altså både sundhedsmæssigt, men især ift. bæredygtighed. Jeg er på ingen måde vegetar, men er bare blevet opmærksom på, hvor meget det "koster" planeten, at vi spiser så meget kød, og det skurrer lidt i mine ører, når LCHF indebærer så meget kød i stedet for alt muligt andet. Hvad siger I; spiser I mere kød på LCHF og hvad er jeres tanker omkring det?

 

Og igen, jeg vil virkelig virkelig ikke pege fingre, men det har bare sat sig lidt fast i mine tanker, når jeg ser Stenalderkost, lowcarb og LCHF alle steder. Mest af alt prøver jeg bare at blive klogere. 

 

Måske skal debatten her flyttes, hvis der overhovedet er noget i den. If so, feel free :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har i øvrigt tænkt lidt over det der LCHF-halløj, også fordi jeg jo prøver at leve glutenfrit (dag 60 i dag, yeah). Og I må virkelig ikke tage det ilde op, for man skal arbejde med dét, man tror på, og jeg ved der er masser af grøntsager i. Men er der ikke lidt en udfordring i kødmængden? Altså både sundhedsmæssigt, men især ift. bæredygtighed. Jeg er på ingen måde vegetar, men er bare blevet opmærksom på, hvor meget det "koster" planeten, at vi spiser så meget kød, og det skurrer lidt i mine ører, når LCHF indebærer så meget kød i stedet for alt muligt andet. Hvad siger I; spiser I mere kød på LCHF og hvad er jeres tanker omkring det?

Og igen, jeg vil virkelig virkelig ikke pege fingre, men det har bare sat sig lidt fast i mine tanker, når jeg ser Stenalderkost, lowcarb og LCHF alle steder. Mest af alt prøver jeg bare at blive klogere.

Måske skal debatten her flyttes, hvis der overhovedet er noget i den. If so, feel free :)

Vi levede lchf i en periode, og vi spiste ikke mere kød end ellers. Vi spiste nok lidt flere æg, men ellers var det grøntsager, vi skruede op for :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi levede lchf i en periode, og vi spiste ikke mere kød end ellers. Vi spiste nok lidt flere æg, men ellers var det grøntsager, vi skruede op for :)

So far er dét det samme herhjemme. Og så har vi ændret ret meget på vores mejeri-produkt vaner fra de lette til de fede varianter og tilføjet en del ost og nødder.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

BAH!!! Jeg bliver VED med at tage på - og jeg synes virkeligt at jeg har knoklet denne uge...  :klap

HMPRF! 

Så må det for filan da være muskelmasse, eftersom jeg er begyndt at træne hver dag?! :unsure

 

Please...  :huug

Samme problem her :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



LOG IND HER