Guest

Taberdysten 2015

583 indlæg i dette emne

Hvor er I seje :) Jeg var helt på vildspor i går med chips, slik og kage

Del dette indlæg

Annonce ♥

Røv-dage skal der være plads til og i morgen er der atter en dag. Op på hesten igen efter en go nats søvn :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Bum! 45 min spinning mens Elliot sov og far havde alarm-tjansen! 

Jeg satser på en pokal på tirsdag!  :8:  :bunny

Del dette indlæg

Annonce ♥

Bah, gjorde den dumhed at stille mig på vægten i morges  :klap

Det var slet ikke noget positivt resultat - så hvis det fortsætter sådan, får jeg røde tal på tirsdag..  :numse 

Men totalt min egen skyld... Op på hesten og ind i kampen frk.!!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Bum! 45 min spinning mens Elliot sov og far havde alarm-tjansen!

Jeg satser på en pokal på tirsdag! :8: :bunny

45 min !! Respekt. Jeg var faldet død om haha

Del dette indlæg

Annonce ♥

45 min !! Respekt. Jeg var faldet død om haha

høhø.. tak! ;)

Jeg har engang tabt mig 35 kg ved at spise sundt og spinne 4-5 gange om ugen.. Rekorden er 2 1/5 times spinning i træk, så der er lidt vej endnu ;) Og så snakker vi ikke om at alle de mange kg er kommet på igen, vel? :P

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg havde egentlig planer om at spise sundt fra d. 2. men det blev ændret til d. 5. :blush vi har bare haft nogen dumme dage herhjemme og vi har haft alt for meget guf til overs fra nytårsaften så det har været for let at falde i, så det er jeg gjort med begge ben :( I morgen er det hverdag igen, så der starter jeg og alle fristelserne er stillet væk så jeg skal bruge ekstra tid på at få fat i det hvis jeg får lyst til noget og så plejer fornuften at vinde imens ;) :) 

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg får sikkert også røde tal, der røg yderligere på ved nytår :( og alt for meget rester af slik osv. Bliver nemmere nu det er normal hverdag igen fra imorgen ! :)

Derudover frygter jeg lidt træningen må vente da jeg har rigtig mange ligament smerter for tiden, så jeg nærmest ikke kan gå indimellem :( vil helst ikke det bliver værre !? har min crosstrainer som jeg ser frem til at bruge igen.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har allieret mig med manden, der også gerne vil et par kilo ned, om at vi i fællesskab forsøger at få bedre vaner herhjemme. Især hvad gælder aftensmad og det der ryger indenbords fra aftensmad til sengetid ;)

Dejligt at have en 'partner in crime' herhjemme, så vi kan spise det samme i stedet for at arbejde med 'dit og mit mad' :)

For mig bliver det ikke et hurtigt vægttab, men det bliver forhåbentlig starten på nye gode og blivende vaner! :D

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det her Lower carb kører meget godt! Egentlig var planen slet ikke at gå all in men det er tæt på!

Hvordan jeg klarer det på arb. Imorgen er et godt spørgsmål har jo slet ikke forberedt mig på madpakker osv. Men fik bikset en omelet til morgenmad sammen og en mozzarella og tomat salat til madpakken. Så må vi se hvordan resten af ugen går!

I længden vil jeg ikke gå så meget all in, GIDER ikke særkost ifht resten af familien! Men det er SÅ fint at tage en kold sukker tyrker!!!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så er årets 2. Løbetur klaret :)

J og jeg havde hviledag med træningen igår, men i dag er det op på hesten igen :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg får sikkert også røde tal, der røg yderligere på ved nytår :( og alt for meget rester af slik osv. Bliver nemmere nu det er normal hverdag igen fra imorgen ! :)

Derudover frygter jeg lidt træningen må vente da jeg har rigtig mange ligament smerter for tiden, så jeg nærmest ikke kan gå indimellem :( vil helst ikke det bliver værre !? har min crosstrainer som jeg ser frem til at bruge igen.

Det er ikke min erfaring, at ligamentsmerter bliver værre af motion. Tværtimod! :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så er det tid til første vejning i morgen med respekt for at alle vist har holdt et velfortjent nytår. Jeg glæder mig til at høre fra jer :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg klarer grønne tal imorgen :yay

Del dette indlæg

Annonce ♥

Masser af hep inden vejedagen i morgen

Del dette indlæg

Annonce ♥

Piger jeg springer over vejningen i denne uge, men på næste tirsdag er jeg totalt på. Og håber på grønne tal.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg fik grønne tal :glad ikke højt men bedre end forventet og ikke røde :glad

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg får røde tal <_<

havde ikke forventet andet, men i det mindste har jeg tabt mig siden i forgårs...

Stadig ikke nok dog...

jeg skal ha' købt en ny vægt, for ca. Hver tredje/fjerde gang den tænder, vejer den mig til 115/117 kg ( :o ), hvor at de andre gange vejer den mig til den vægt jeg er gået ud fra..

Møgvægt!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det er ikke min erfaring, at ligamentsmerter bliver værre af motion. Tværtimod! :)

Jeg gik også en lang tur igår ;) men flere jeg har omtalt smerterne for mener det istedet lyder som begyndende bækkenløsning :(

Del dette indlæg

Annonce ♥

Røde tal herfra, men er også først startet igår :) og vægten er allerede faldet 800 gram siden igår ;) så i næste uge ønsker jeg grønt tal til mig selv :D

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jay grønne tal til mig :yay

Del dette indlæg

Annonce ♥

I er altså seje, og der er masser af flotte grønne tal og ingen katastrofer i de tilbagemeldinger jeg har fået. Lenna og Majs - når I er klar, er jeg klar til at offentliggøre uge 1 i taberdysten:)

Jeg har klaret et lille grønt tal, men min vægt har ikke opført sig pænt i starten af ugen, så jeg er meget tilfreds. Og så har jeg lige været i fitnesscentret og løbet en tur. Jeg havde ellers alverdens undskyldninger parat i morgen, for jeg var åndssvagt vintertræt - men jeg gjorde det sgu. Hephey!

OG jeg har snart spist glutenfrit i 2 måneder. Wow - selvom jeg nu godt kunne tænke mig at fylde lidt pasta i den salat jeg har tænkt mig at spise til frokost. Jeg savner det. 

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har også fået røde tal. Heldigvis er det kun 100 gram, der er tale om :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Grønne tal herfra- dog med tøj på og vådt hår, jeg havde glemt at hoppe på vægten før bad <_< Også har jeg ikke været på toilet i 3 (!!) dage, så når det kommer så ser det endnu bedre ud- tror jeg :D

Del dette indlæg

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER