Besvaret December 29, 2014 Jeg starter først efter nytårsaften :rolleyes Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 29, 2014 Jeg starter først efter nytårsaften :rolleyes :ditto Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 29, 2014 Jeg er også på! Jeg skal nok tabe ca. 12 kilo, og har allerede et vægttab på 13 kilo bag mig. Nu skal de sidste af! :D Jeg ansøger på Facebook med det samme :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 29, 2014 Jeg er også med :) Målet for 2015 er at tabe 10-15 kg :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 29, 2014 Det er et fint lille lineup vi har fået lavet her, og flere er meget velkomne!!! Husk at i morgen er første vejningsdag, så det er nu du skal drikke det ekstra glas rødvin og spise en halv plade marabou, for inden næste tirsdag er du rendt ind i en række restriktioner...og vi er allesammen med dig:) :lol Jeg sidder med tyrkisk peber :P Men jeg regner nu også med at give den gas nytårsaften og forhåbentlig ikke tage alt for meget på inden næste tirsdag! :P Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 29, 2014 :lol Jeg sidder med tyrkisk peber :P Men jeg regner nu også med at give den gas nytårsaften og forhåbentlig ikke tage alt for meget på inden næste tirsdag! :P :ditto bortset fra at jeg sidder med salte spiraler <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 29, 2014 :lol Jeg sidder med tyrkisk peber :P Men jeg regner nu også med at give den gas nytårsaften og forhåbentlig ikke tage alt for meget på inden næste tirsdag! :P Jeg er helt med dér. Men nytår er jo onsdag og torsdag, så der er lige et par dage at starte kur inden næste tirsdag, tænker jeg. Ikke tale om, at jeg gider begynde at tælle kalorier PÅ nytårsaften! Men jeg vil heller ikke bruge det som undskyldning for ikke at komme i gang inden uge 2. PS. Jeg sidder med rødvin! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 29, 2014 Jeg er helt med dér. Men nytår er jo onsdag og torsdag, så der er lige et par dage at starte kur inden næste tirsdag, tænker jeg. Ikke tale om, at jeg gider begynde at tælle kalorier PÅ nytårsaften! Men jeg vil heller ikke bruge det som undskyldning for ikke at komme i gang inden uge 2. PS. Jeg sidder med rødvin! Lige mine ord! Herhjemme starter den sunde livsstil (igen) d. 2/1.. Så kan jeg også godt barbere lidt af vægten inden tirsdag, basta! Årrrh.. Rødvin! :sandie (hvorfor har vi ikke en smiley der drikker rødvin?!) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 29, 2014 Jeg har anmodet :) Jeg vil gerne være med efter nytår :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 29, 2014 Jeg er helt med dér. Men nytår er jo onsdag og torsdag, så der er lige et par dage at starte kur inden næste tirsdag, tænker jeg. Ikke tale om, at jeg gider begynde at tælle kalorier PÅ nytårsaften! Men jeg vil heller ikke bruge det som undskyldning for ikke at komme i gang inden uge 2. PS. Jeg sidder med rødvin! :ditto Jeg sidder så med Cult og chips ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 29, 2014 Jeg er helt med på "give den en skalde 2/1 - 15" holdet!!! De næste 2-4 dage vil jeg nyde kulhydrater og ligge en plan for kostændring så det bare er at åbne køleskabet den 2 (eller 3) og finde alle herlighederne. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 30, 2014 Vil lige ønske jer pøj-pøj alle sammen :) Måske jeg melder mig under fanerne på et tidspunkt. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 30, 2014 Så er den første status dumpet ind og jeg har hilst på min egen vægt (suk). Kom frisk med flere vægt-PM'er til mig og rigtig god tirsdag. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 30, 2014 Jeg er i chok over min vægt jeg vejer 4 kg mere end da jeg blev gravid NU skal de første 7,1 kg af og så nupper jeg fem mere og bliver forhåbentlig ved indtil jeg er tilfreds. Jeg skammer mig rigtig meget over min vægt men nok mest over at jeg har "tilladt" mig selv at komme så langt ud uden at stoppe op og banke mig selv i knolden. ;-( Hvordan er jeres delmål? Mit hedder 1 delmål 7,1 kg = 90 kg 2 delmål 5 kg 3 delmål 5 kg = 80 kg Der efter må jeg se hvordan det går. Jeg er aldrig nået videre end første delmål (for 10 år siden) da jeg så startede igen stod jeg med en baby ni mdr efter og har har på ingen måde haft overskud til træning eller lign det er højst blevet til en gåtur med Willum i barnevognen. Hvordan finder i andre overskuddet og ikke mindst tiden? Respekt til jer der har overskud og tid :-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 30, 2014 Jeg har også lige været på vægten og den var faktisk bedre end jeg havde regnet med :) Min startvægt er 70,8 kg. og mit mål er 62 kg. Sidst jeg vejede det var i 2009 til vores bryllup. 1. delmål 5,8 kg. = 65 kg. 2. delmål 3,0 kg. = 62 kg. Jeg løber fast 3 gange om ugen og har gjort det i 9 uger nu. Jeg startede op sammen med 3 veninder og vi mødes og løber sammen. Vi har et mål der hedder 5 km. Colorrun til maj. Det motiverer virkelig mig at jeg har nogen andre at løbe med og skal mødes med ellers ville jeg ikke kunne komme ud. Vi løber når børnene er lagt om aftenen. Jeg har overhovedet ikke haft fokus på kost siden jeg fødte, men det skal der til at være nu her når vi kommer efter nytår. Så hedder det slut med sodavand, slik, chips og kage. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 30, 2014 Så vælter det ind. Stærkt! Indtil videre vejer vi tilsammen over 600 kg - så er det altså slut med at køre i elevator i samlet flok :DFlere af jer giver udtryk for at I er flove over vægten. Jeg kan godt forstå det og har det selv på samme måde, men får lyst til at sige: Op i røven med dårlig samvittighed. Vi kan ikke bruge den til noget. Det handler om at se sig selv i spejlet og vide at man er det hårde arbejde værd - for vægttab og sundhed er en gave til en selv. Nu gi'r vi os den! Og selvom det også kan være svært nok at prioritere sig selv i det daglige, så op i røven med det også. Det er derfor vi har hinanden! Jeg har ikke bare overskuddet til at gå i gang med vægttab; jeg har brug for min mands opbakning, og den får jeg. Og så vil jeg bruge madlog og ikke have andre forbud overfor mig selv end at jeg skal holde mig indenfor det angivne kalorieindtag. Madlog (eller lifesum, hedder den app jeg bruger) tager tid i starten, men er en fantastisk øjenåbner ift. hvad man kan spise meget af, og hvor man skal holde nallerne væk, så på kort tid sparer den faktisk en masse tid i hverdagen. Sija-baby, hvis man er virkelig presset på tid og overskud, tror jeg det handler om at vælge alt det usunde fra, bruge mindre tallerkener og forberede sig på, at man godt kan få lidt et anti-sukkerchok i nogle dage, hvor man er træt og hyper på samme tid og får ondt i hovedet. Så må man lige huske sig selv på, at det går over og at det er et udtryk for at kroppen reagerer på "udrendsningen" som den skal. Pøjpøj - og kom frisk med flere vægtstatusser (hedder det dét?, statusser) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 30, 2014 Min startvægt er 92 kg. og mit første delmål er at komme under 90 kg. Derefter 85 80 75 som er mit mål :8: Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 30, 2014 Sådan helt seriøst, så skal man i mit hoved, ikke være flov over sin vægt: man skal lade det være en motivation, til at gøre noget ved den! Om tallet på vægten viser 70 kg. eller 112,7 kg. (min vægt) så har det intet at gøre med cifrene, men om VELVÆRD og SELVVÆRD! Følelsen i sig selv - følelsen af at blive sundere og lettere der er gældende :) Jeg er ligeglad med tallet på vægten - jeg vil da gerne veje mindre, men det er mere følelserne jeg arbejder med. Følelsen af at jeg FORTJENER den krop jeg drømmer om - og den vises ikke i et tal på en vægt ;) Bare sådan lige en lille side-note! :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 30, 2014 Sådan helt seriøst, så skal man i mit hoved, ikke være flov over sin vægt: man skal lade det være en motivation, til at gøre noget ved den! Om tallet på vægten viser 70 kg. eller 112,7 kg. (min vægt) så har det intet at gøre med cifrene, men om VELVÆRD og SELVVÆRD! Følelsen i sig selv - følelsen af at blive sundere og lettere der er gældende :) Jeg er ligeglad med tallet på vægten - jeg vil da gerne veje mindre, men det er mere følelserne jeg arbejder med. Følelsen af at jeg FORTJENER den krop jeg drømmer om - og den vises ikke i et tal på en vægt ;) Bare sådan lige en lille side-note! :kiss Jeg er fuldstændig enig :) Det er for min egen skyld at jeg gerne vil tabe mig, og så fordi jeg generelt synes jeg er pænere når jeg er slankere, og har det fysisk meget bedre :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 30, 2014 Jeg er nok en af dem der er flov over min vægt og har altid været det. Jeg har i mange år haft et ønske om vægttab , men det er om st finde den rette hylde og rette motivation for det kan lykkes! Jeg ved det særligt kræver jeg er ovenpå rent psykisk så jeg holder min største last af vejen, trøstespisning...... Jeg føler ikke jeg er "god nok" pga min vægt. Pæn nok... Men ved også jeg skal acceptere og elske mig selv som jeg er nu, ellers "flytter Nissen med" selvom jeg får tabt de ønskede kg. Og jeg er jo så meget mere end min vægt! I oktober 2012 vejede jeg 128,9 kg! I april / maj nåede jeg under 100 og har nogenlunde holdt vægten indtil jeg blev gravid.... Nu er den på 108 +/- og den skal ned nu! Jeg vil virkelig gerne have den under 100 igen, hvis det kan lade sig gøre. Jeg har fået OK af min JM hvis det foregår udelukkende med sund kost og motion og ikke decideret vægttab. Men det bliver det jo hvis jeg holder mig på det kcal indtagelse som madlog siger. Men hvis jeg ikke sulter mig selv eller er på skrappe Kure er det vel ok? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 30, 2014 Min startvægt er 56. Før jeg blev gravid vejede jeg 42,5 (jeg er meget lav og spinkelt bygget). 1. delmål: 50 kilo 2. delmål: at finde ud af hvor jeg skal ende vægtmæssigt og så få strammet op. Jeg ønsker IKKE at veje 42 kilo igen. Jeg blev ofte anklaget for at have diverse spiseforstyrrelser og jeg havde ingen former. Men jeg vil gerne af med post-graviditets-kroppen og nå en passende vægt til min højde. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 30, 2014 Åh møj glemte alt om at skrive til dig fister - har ellers bare lagt på sofaen i selvmedlidenhed og ondt i underlivet. Nå men min startvægt er 68,1 Første delmål er 65 som jeg vejede i sommers Endeligt Mål 63 som er grænsen til normalt BMI Belønning: selvtillid og stolthed og tro på mig selv og bevis for at jeg HAR viljestyrke!!! Det er fedt af have det godt med sin krop! Ud over at den skal strammes op så er jeg i øvrigt slet ikke ked af min krop, hvor skæv og finurlig den så end er, så er den nu meget ok!!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 31, 2014 Tak for alle PM'erne Lenna og ØnskeB, jeg mangler lige jer to. Vil I på i denne uge? Godt nytår til jer alle :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 31, 2014 Tak for alle PM'erne Lenna og ØnskeB, jeg mangler lige jer to. Vil I på i denne uge? Godt nytår til jer alle :) Har sendt dig PB med start vægt :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 31, 2014 Hold da magle!!! Morgen vægten sagde -1,1 kg siden igår :blink mon ikke det er andet end fedt jeg har tabt ;) jeg har i hvert fald INTET gjort. Og mon ikke aftenens udskejelser og tømmermænds dagen imorgen nok skal rykke vægten opad igen? Nu må vi se! Noget siger mig at det kilo ikke sidder så godt fast på mig ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites