Oprettet February 15, 2011 Jeg har idag været til NF-scanning og det gik jo bare rigtig godt. :) Jeg er 13+2 og min termin hedder nu 23. august i stedet for, så det var bare dejligt at blive rykket lidt længere frem :) Den lille var bare så fin. Så nu skal der bestilles tid til kønsscanning, forhåbentlig i næste uge .. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 15, 2011 Tillykke med den veloverstået skanning. :) Glæder mig til at høre hvad du får. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 15, 2011 Tillykke med veloverstået scanning :loveshower Det bliver spændende at høre resultatet af kønsscanningen :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 16, 2011 Tak skal I have piger :) Jeg skal til kønsscanning på tirsag, så om 6 dage ved jeg forhåbentlig om det er en dreng eller en pige. Selvom jeg lige har set baby, glæder jeg mig allerede helt vildt.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 16, 2011 Hvor spændende :bd om du skal købe blåt eller lyserødt.. Pøj pøj Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 17, 2011 Sygeplejersken har skrevet forkert i min journal ang. terminsdato. Eftersom jeg er 13+4 idag, hedder min termin 21. august i stedet for. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 17, 2011 Tillykke med skanningen, dejligt at se det lille myr ik´ :loveshower :gravid Del dette indlæg Link to post Share on other sites