Besvaret August 17, 2015 Skal til jordmoder i morgen kl 10. Er godt nok spændt på at se om han tager på som han skal. Er lidt nervøs for at han ikke gør. Og gad vide om han har lagt sig rigtigt ... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 17, 2015 Skal til jordmoder i morgen kl 10. Er godt nok spændt på at se om han tager på som han skal. Er lidt nervøs for at han ikke gør. Og gad vide om han har lagt sig rigtigt ... Skal også til jordemor imorgen, gad vide om de allerede vil prøve at vende ham i morgen? Har hørt det skulle gøre ondt af h.... Til Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 17, 2015 Skal også til jordemor imorgen, gad vide om de allerede vil prøve at vende ham i morgen? Har hørt det skulle gøre ondt af h.... TilDe vil nok prøve at vende på dig, for det er jo lige om lidt:-)Mig venter de nok ned. Han kunne jo nå at vende sig endnu. Ja har også hørt at det skulle gøre møg ondt. Har du slet Ingen idé om hvordan bebs ligger? Til tider syntes jeg det mærkes som om han ligger rigtigt men er godt nok i tvivl for ind i mellem føles det som om han ligger på tværs :-/ Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 17, 2015 Ihh jeg var til jm i dag :loveshower Og hun vokser som hun skal og ligger med hoved ned. Er bare glad for at hun har det godt :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 17, 2015 Ihh jeg var til jm i dag :loveshower Og hun vokser som hun skal og ligger med hoved ned. Er bare glad for at hun har det godt :biglove Det var da super skønt at høre :-)Så er der intet der holder bebs tilbage længere Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 17, 2015 Ihh jeg var til jm i dag :loveshower Og hun vokser som hun skal og ligger med hoved ned. Er bare glad for at hun har det godt :biglove Dejligt :kuller Jeg kan næsten ikke vente til at jeg skal afsted til jm på mandag :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 17, 2015 ØØøøh de damer... Plukveer skal ikke gøre ondt vel? Har haft regelmæssige "plukveer" siden klokken 11. og er ærligt talt lidt forvirret :blink :blink Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 17, 2015 ØØøøh de damer... Plukveer skal ikke gøre ondt vel? Har haft regelmæssige "plukveer" siden klokken 11. og er ærligt talt lidt forvirret :blink :blink Øhm MmmAltså de siger at plukkeveer ikke skulle gøre som sådan ondt. Har du evt taget tid på dem for sikkerheds skyld ? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 17, 2015 Øhm Mmm Altså de siger at plukkeveer ikke skulle gøre som sådan ondt. Har du evt taget tid på dem for sikkerheds skyld ? jep har taget tid sådan ca. 6-7 minutter imellem Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 17, 2015 jep har taget tid sådan ca. 6-7 minutter imellemDu er jo inde for den sikre føde periode så jeg ville nok ringe til fødegangen :-)Spændende altså.... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 17, 2015 jep har taget tid sådan ca. 6-7 minutter imellem åhhhh det lyder da spænende! Krydser for baby er på vej og vejen til verden bliver nem for jer begge :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 17, 2015 Det var da super skønt at høre :-) Så er der intet der holder bebs tilbage længere Det er bare fantastisk min lille basse pige kan komme når hun vil :wub Dejligt :kuller Jeg kan næsten ikke vente til at jeg skal afsted til jm på mandag :D Det skal du virkelig glæde dig til :) :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 17, 2015 ØØøøh de damer... Plukveer skal ikke gøre ondt vel? Har haft regelmæssige "plukveer" siden klokken 11. og er ærligt talt lidt forvirret :blink :blink Ej hvor lyder det spændende! :bd :bd :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 17, 2015 Håber snart på positivt update ;-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 17, 2015 Ihh jeg var til jm i dag :loveshower Og hun vokser som hun skal og ligger med hoved ned. Er bare glad for at hun har det godt :biglove Hvor lyder det bare dejligt :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 17, 2015 ØØøøh de damer... Plukveer skal ikke gøre ondt vel? Har haft regelmæssige "plukveer" siden klokken 11. og er ærligt talt lidt forvirret :blink :blink Det lyder spændende! Jeg ville nok ringe til fødegangen for en sikkerheds skyld, hvis jeg var dig. Det er alligevel rimelig regelmæssigt, de lyder til at komme :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 17, 2015 Uha det er jo spændende herinde! Håber der sker noget snart hos dig, xdinne :-D hold os lige updatet ;-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 17, 2015 Nå men jeg tror altså det bare er en snyder :wacko Det er simpelthen mere eller mindre gået i sig selv, efter nogen timer, men tager det da lidt som et tegn på at der SNART sker noget :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 17, 2015 Nå men jeg tror altså det bare er en snyder :wacko Det er simpelthen mere eller mindre gået i sig selv, efter nogen timer, men tager det da lidt som et tegn på at der SNART sker noget :D Ahh vi sidder alle og hepper. :glad :glad :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 17, 2015 Ahh vi sidder alle og hepper. :glad :glad :glad Det gør den bedre halvdel også her :P Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 17, 2015 Nå men jeg tror altså det bare er en snyder :wacko Det er simpelthen mere eller mindre gået i sig selv, efter nogen timer, men tager det da lidt som et tegn på at der SNART sker noget :D Forhåbentlig er det din krop, der er godt i gang med at forberede sig :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 17, 2015 De vil nok prøve at vende på dig, for det er jo lige om lidt:-) Mig venter de nok ned. Han kunne jo nå at vende sig endnu. Ja har også hørt at det skulle gøre møg ondt. Har du slet Ingen idé om hvordan bebs ligger? Til tider syntes jeg det mærkes som om han ligger rigtigt men er godt nok i tvivl for ind i mellem føles det som om han ligger på tværs :-/ Har først termin d. 17. Så kan godt være de venter Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 18, 2015 Har først termin d. 17. Så kan godt være de venter tror ikk han har vendt sig , har hørt at man ville kunne mærke det hvis han gjorde. Har slet ikke oplevet at kunne mærke at han har vendt sig på noget tidspunktNårh... ja så venter de nok :-)Jeg har ikke hørt at man skal kunne mærke når de vender sig, men så er jeg da også i tvivl. Får forhåbentligt svar idag kl 10 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 18, 2015 Puha... skal gå 5100km for at komme til jordmoder. Hvordan skal jeg lige klare det når turen med hunden er ved at slå mig ihjel :-/ Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 18, 2015 Har først termin d. 17. Så kan godt være de venter Del dette indlæg Link to post Share on other sites