Besvaret April 19, 2015 Er ret sikker på, at jeg har fået nogen små puf fra lillepigen i dag :) Dælme også på tide, nu hvor jeg i morgen går ind i uge 19 og snart er halvvejs :):yay :kullerDejlig oplevelse Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 19, 2015 Hmm syntes jeg trænger til at mærke min lille bebs nu. Har ikke rigtigt mærket noget i nogle dage. Men jeg kan jo Heller ikke forvente at mærke noget når jeg ikke er længere henne?! Men ville da Være dejligt så tankerne kan få noget ro Er du ikke omkring to uger efter mig? Jeg er først begyndt at mærke den noget oftere inden for den sidste uges tid :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 19, 2015 :kuller 20+0 vildt Det er altså en milepæl der vil noget :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 19, 2015 Gud. Jeg er sgu da i tvivl om jeg er i uge 16 eller 17 nu.... Hmm Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 19, 2015 Hehe jeg er så i uge 17. Måtte da lige gå ind og beregne igen. Gravid - hjerne har jeg vidst Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 19, 2015 Tak for alle jeres beskeder. Vi tager sørme turen igen her til aften Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 19, 2015 Og hvor dejligt at så mange mærker puf nu jeg er ikke sikker på om det er tarmene eller baby der har rumsteret. Jeg har dog mærket kortvarige bobler Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 20, 2015 Nu kun 3 dage til MD!!! Håber lillepigen har det godt! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 20, 2015 Nu kun 3 dage til MD!!! Håber lillepigen har det godt!Kan du holde ventetiden ud? Jeg har det sådan nu har jeg ikke andet at forholde mig til andet end de kommende JM besøg. Men der får man ikke lov til at se den bette :rolleyesEllers må man betale sig til en scanning :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 20, 2015 14 dage til md Dagen efter hjemkomst fra ferie Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 20, 2015 Kan du holde ventetiden ud? Jeg har det sådan nu har jeg ikke andet at forholde mig til andet end de kommende JM besøg. Men der får man ikke lov til at se den bette :rolleyes Ellers må man betale sig til en scanning :) Synes dagene efter kønsscanning (14+4) og til nu har været meget lange, fordi jeg ikke føler jeg vokser eller rigtig mærker liv.. Men efter jeg har købt min babydoppler, så har jeg haft det meget bedre med min nervøsitet, for så ved hun er i live derinde.. Men jeg er godt nok nervøs for om de finder noget skjult i vejen med hende.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 20, 2015 Synes dagene efter kønsscanning (14+4) og til nu har været meget lange, fordi jeg ikke føler jeg vokser eller rigtig mærker liv.. Men efter jeg har købt min babydoppler, så har jeg haft det meget bedre med min nervøsitet, for så ved hun er i live derinde.. Men jeg er godt nok nervøs for om de finder noget skjult i vejen med hende.. Det er forståeligt nok, jeg var selv meget nervøs. Jeg var så nervøs i venteværelset. Men så begyndte scanningen og alt var som det skulle :) mon ikke din lillepige også har det fint :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 21, 2015 Det er altså en rigtig dårlig dag i dag! Er skide hamrende nervøs for om den bette har det godt, og om alt går som det skal til MD i morgen. Sommerturen på tre uger til Færøerne, er blevet mere en bekymring end en glæde, da pasningen af lillehunden skulle være foregået hos svigerforældrene, hvilket højest sandsynligt ikke kan lade sig gøre nu :-( Så skal hun med til Færøerne, og blive der i tre mdr. pga en eller anden dum regel!! Argh! Og så har jeg dårlig samvittighed over at jeg har planer om at jeg vil have farvet mit hår, inden vores bryllup (om en md.) fordi jeg synes det ville være møg træls med 10 cm udgroning på bryllups-billederne! Har godt nok fundet øko frisør, der ikke farver til rødderne og det hele, men alligevel! (Dårlig kommende mor, lige nu) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 21, 2015 Synes dagene efter kønsscanning (14+4) og til nu har været meget lange, fordi jeg ikke føler jeg vokser eller rigtig mærker liv.. Men efter jeg har købt min babydoppler, så har jeg haft det meget bedre med min nervøsitet, for så ved hun er i live derinde.. Men jeg er godt nok nervøs for om de finder noget skjult i vejen med hende.. Jamen søde dog, hvorfor skulle der være noget med hende? Sandsynligheden for at alt er fint er SÅ uendelig mange gange større Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 22, 2015 Puha jeg synes at jeg koger i øjeblikket og glæder mig da ikke til sommer, hvis det er standarden ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 22, 2015 24 timer til MD, puha tiden må godt gå hurtigt nu!!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 22, 2015 Jamen søde dog, hvorfor skulle der være noget med hende? Sandsynligheden for at alt er fint er SÅ uendelig mange gange større der er jo ingen garantier, hverken efter NF eller MD - hele vejen op til fødslen kan der ske noget men det gør det bare næsten aldrig! Har også MD snart, på mandag, og glæder mig bare til at se ham Håber jeg bestemt heller ikke der er :) Men nervøsiteten er der stadig, nok bare fordi jeg er en gammel hejre ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 22, 2015 24 timer til MD, puha tiden må godt gå hurtigt nu!!! :yay glæder mig til at høre hvordan det gik. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 22, 2015 Så! er MD vel overstået, det hele så rigtig fint og heeeelt normalt ud.. Og så er det en lille dreng der gemmer sig derinde :kuller Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 22, 2015 Puha jeg synes at jeg koger i øjeblikket og glæder mig da ikke til sommer, hvis det er standarden ;) Jeg synes også det begynder at være nooooget varmt. Jeg tror, jeg skal have anskaffet mig en masse kjoler, jeg kan have maven i :D 24 timer til MD, puha tiden må godt gå hurtigt nu!!! Den tid skal nok går hurtigt. Og jeg er sikker på, at alt er helt som det skal være med jeres lille pige :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 22, 2015 Så! er MD vel overstået, det hele så rigtig fint og heeeelt normalt ud.. Og så er det en lille dreng der gemmer sig derinde :kuller Stort tillykke med både veloverstået MD og den lille dreng! :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 22, 2015 Stort tillykke med både veloverstået MD og den lille dreng! :loveshower TAK! Vi er helt overvældede, og sidder og kigger på navne :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 22, 2015 Stort tillykke med jeres lille dreng :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 22, 2015 Stort tillykke med jeres lille dreng :D Tak :-D Del dette indlæg Link to post Share on other sites