Besvaret December 23, 2014 Total overvældende - tak piger :kiss Som sagt må jeg ikke græde nu for svigerfar skal ikke finde ud af det før tidligst imorgen. Men det er sku da svært når i er så fantastiske :biglove :lovebk :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 23, 2014 :loveshower Dagens bedste nyhed! Stort tillykke! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 23, 2014 FOR POKKER MAN MAJA!!!! Så ser jeg endelig denne tråd! (jeg fattede bjælde i den anden tråd) KÆMPE STORT TILLYKKE! Hvor er det bare vanvittig fantastisk...! I får jo en helt fantastisk jul nu, hvor I har fået en ekstra helt ubeskrivelig dejlig julegave.... (og sikke en go terminsdato - jeg er født d. 3. sep, så det er bevis nok på, at det bliver et helt fantastisk barn I der får - endnu et, skal jeg skynde mig at sige) Ej, hvor blev dagen bare lige ekstra jule-stemnings agtig og hold kæft jeg er glad på dine vegne min sveske!! wuhuuuuuuuuuuuuu!!!!!!!!!!!!! :yay :yay :yay :yay :yay :balloon :balloon :balloon :balloon Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 23, 2014 Stort tillykke :loveshower Hvor er I heldige, at I får sådan en skøn julegave :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 23, 2014 FOR POKKER MAN MAJA!!!! Så ser jeg endelig denne tråd! (jeg fattede bjælde i den anden tråd) KÆMPE STORT TILLYKKE! Hvor er det bare vanvittig fantastisk...! I får jo en helt fantastisk jul nu, hvor I har fået en ekstra helt ubeskrivelig dejlig julegave.... (og sikke en go terminsdato - jeg er født d. 3. sep, så det er bevis nok på, at det bliver et helt fantastisk barn I der får - endnu et, skal jeg skynde mig at sige) Ej, hvor blev dagen bare lige ekstra jule-stemnings agtig og hold kæft jeg er glad på dine vegne min sveske!! wuhuuuuuuuuuuuuu!!!!!!!!!!!!! :yay :yay :yay :yay :yay :balloon :balloon :balloon :balloon :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 23, 2014 Stort tillykke :loveshower Hvor er I heldige, at I får sådan en skøn julegave :) Tak søde :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 23, 2014 (Ganske kort og meget mindre entusiatisk end jeg gerne vil, fordi det er mellem opkastninger) Kæmpe tillykke!!!!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 23, 2014 :loveshower Dagens bedste nyhed! Stort tillykke! Tak du er sød :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 23, 2014 (Ganske kort og meget mindre entusiatisk end jeg gerne vil, fordi det er mellem opkastninger) Kæmpe tillykke!!!!! Åh nej god bedring - tak!!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 23, 2014 Tillykke :loveshower Sikke julegave :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 23, 2014 Tillykke :loveshower Sikke julegave :yay Tak og Ja DET er en skøn julegave!!! :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 23, 2014 Kæmpe tillykke!!! Så dejligt for jer!!! Juhuuu juhuuuu! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 23, 2014 Stort tillykke skønne Maja. :loveshower Det bliver man jo helt glad i låget af. :) Det var da bare den bedste julegave i kunne få. Skkke er fantastisk 2015 i får jer. Så kommer vi til at følges det meste af vejen :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 23, 2014 :glad :yay :glad :yay KÆMPE stort TILLYKKE :balloons Det fortjener I virkeligt! Så lykkedes det alligevel selvom I bor hos svigerfar ;) :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 23, 2014 :glad :yay :glad :yay KÆMPE stort TILLYKKE :balloons Det fortjener I virkeligt! Så lykkedes det alligevel selvom I bor hos svigerfar ;) :D Ha ha nætterne er blevet brugt fornuftigt ;)Og tak søde :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 23, 2014 Stort tillykke skønne Maja. :loveshower Det bliver man jo helt glad i låget af. :) Det var da bare den bedste julegave i kunne få. Skkke er fantastisk 2015 i får jer. Så kommer vi til at følges det meste af vejen :yay Ja et år med potentiale må man sige :) og tak søde! Det er SÅ dejligt vi kan følges!!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 23, 2014 Kæmpe stort tillykke :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 23, 2014 Ha ha nætterne er blevet brugt fornuftigt ;) Og tak søde :kiss :lol :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 23, 2014 Jahhhhhh :loveshower Hvor er jeg glad for at læse dette Maja :D Fantastisk nyhed og fantastisk julegave!! Ihhhh hvor er det altså dejligt og hører!!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 23, 2014 Jahhhhhh :loveshower Hvor er jeg glad for at læse dette Maja :D Fantastisk nyhed og fantastisk julegave!! Ihhhh hvor er det altså dejligt og hører!!! Tak søde!!! Hvordan går det egentlig med dig? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 23, 2014 Fantastisk Maja. Stort tillykke. Det var da en super nyhed og ekstra julegave. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 23, 2014 Du skal også lige have et tillykke herinde, det er virkelig fedt for jer :loveshower :loveshower :loveshower Det er da den bedste julegave man kan ønske sig :loveshower Glæder mig vildt til at vi kommer til at have noget barsel sammen :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 23, 2014 Tak søde!!! Hvordan går det egentlig med dig? Er så glad på jeres vegne søde, og glæder mig til og kunne følge dig herinde nu :D Altså alt går vist som det skal.. Hun er vist en stor basse.. Hehe.. Men det er godt nok begyndt og blive hårdt nu.. Det har lige ændret sig meget på en uge.. Hehe.. men 2 arbejdsdage tilbage, så det klare vi nok:D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 23, 2014 Hvor er jeg glad for at høre din nyhed. Stort tillykke! Del dette indlæg Link to post Share on other sites