somummy

skæv mave, semi-tidlig graviditet

5 indlæg i dette emne

Hej piger

Ville høre om der er andre der har oplevet lignende:

Jeg er 15 uger henne, de sidste par uger har jeg specielt om morgenen, når jeg ligger på ryggen, se og mærke en bule på størrelse med en mango, i højre side af maven. Det er altid i højre side bulen er, og det forsvinder når jeg har tisset, og bliver mindre tydligt når jeg rejser mig.

synes det er lidt mærkeligt den ikke er mere centreret, jeg kan heller ikke huske jeg oplevede det under første graviditet.

Del dette indlæg

Et det ikke bare din livmoder? Min er en smule større end det du beskriver, og bulen kan rykke sig men er mest til højre.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jamen det kan sagtens være, synes bare deter så underligt jeg ikke havde det sådan i første graviditet :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jamen det kan sagtens være, synes bare deter så underligt jeg ikke havde det sådan i første graviditet :)

Jeg tænker dine ligamenter måske er lidt løsere end  i første graviditet, og den derfor er lidt mere mobil end sidste gang. Men det er bare en tanke ;)

Del dette indlæg

Annonce ♥

jeg mener heller ikke jeg havde med de andre. Men tror det hele blir lidt mere "løst" i området. Men hør da jordemoder af.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER