Besvaret May 12, 2015 Køkkenet -igen, oprydning er altså nederst på listen :blush Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 12, 2015 Spisebord -som min kæreste indtager til når han spiller pc :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 12, 2015 Og stuen -som bære præg af at jeg ligger under dynen og laver lektier :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 12, 2015 Og vores lækre udsigt fra terrassen af :wub Billedet blev taget den dag det tordnede Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 12, 2015 Og vores lækre udsigt fra terrassen af :wub Billedet blev taget den dag det tordnede Fantastisk udsigt! Wow! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 12, 2015 Ser ud til at være en lækker lejlighed :super Og wauw en udsigt :o Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 12, 2015 Gæsteværelse. Vi har mange værelser min d roder, det samme gør køkkenet, så det blir ikke Idag. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 12, 2015 Og vores lækre udsigt fra terrassen af :wub Billedet blev taget den dag det tordnede Hmm... hvor er det du bor? Er det Kronborg? :chin: Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 13, 2015 Hmm... hvor er det du bor? Er det Kronborg? :chin: Hillerød -kan aldrig huske om det er Frederiksborg slot eller hvad det nu hedder :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 13, 2015 Hillerød -kan aldrig huske om det er Frederiksborg slot eller hvad det nu hedder :D Det er det:) Del dette indlæg Link to post Share on other sites