Guest

Er der noget galt?

16 indlæg i dette emne

Jeg har en rigtig dum fornemmelse af at noget er galt. Skrev tidligere herinde at jeg ikke rigtigt havde mærket ham i dag, men så sparkede han nogle gange og jeg blev glad igen. Der er bare stadig noget, der føles HELT anerledes end det plejer. Mine plukveer er anerledes, min mave er oppustet som om maden ikke bliver fordøjet, jeg er konstant forpustet, har hjertebanken og jeg mærker ham slet, slet ikke, som jeg plejer.

Er ved at blive rigtig bange for, alt den stress med G i går har ødelagt ham. Eller at der er noget galt med mig.

Hvis det bliver ved, ringer man så til vagtlæge, eller? :boo :boo :boo

Del dette indlæg

:kram

Jeg tror måske det er akut fødselsmodtagelse, eller hvad det hedder.

Jeg har hvert fald både et nr til fødegangen, akut halløj og jordemødrene.

Hvis du er i tvivl, så ring til vagtlægen! Så ved de, om det er dem eller andre du skal ringe til.

Lyt til din fornemmelse!! Heller et opkald for meget end for lidt :kram2

Del dette indlæg

Annonce ♥

Har du ikke fået et direkte nummer du kan ringe til af din JM? :kram2

Jeg ville nok lige ringe til nogen hvert fald... Det er slet ikke rart at være så nervøs :kiss

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg ville også ringe. :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg er også bange for at ringe - hvad nu hvis de bare siger, jeg er hysterisk :(

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg er også bange for at ringe - hvad nu hvis de bare siger, jeg er hysterisk :(

Det gør de ikke! De tager det altså seriøst og hvis du er bange/nervøs, så vil de gerne tjekke. Hellere en gang for meget end for lidt :kram2

Del dette indlæg

Annonce ♥

Og hvis der er noget galt, vil du fortryde du ikke ringede noget før.. Ikke at jeg tror der er det..

Men hvis jeg var dig ville jeg bare se at ringe til min JDM. De er der jo for at hjælpe :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg er fra november gruppen, ring til Fødemodtagelsen. Det gjorde jeg flere gange og fik kørt en CTG. De er altså rigtig søde og lytter til ens bekymring, det er jo er de er der for og det er helt naturligt at man som gravid bliver bekymret. Hvis jeg fra dig ville jeg få det tjekket, så kan du få ro og slippe din bekymring fordi der sikkert ikke er noget galt

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvis de siger du er hysterisk, så er det dem der har et stort problem, og ikke dig!

Og det gør de ikke :kiss

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det tror jeg bestemt heller ikke på at de gør. :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Stemmer i koret - ring nu… Der er sikkert ingenting galt, men så får du noget ro i sjælen, og DET kan baby godt li' ;)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ih altså, hvor er I bare søde alle sammen! :kiss.

Det var SÅ tæt på, jeg ringede! Blev virkelig ked af det og bange, men så foreslog G at jeg igen lagde mig ned på ryggen og så satte hun sig og talte til maven. Lige da vi var ved at give op, sparkede han mig så hårdt i ribbenene, at min mave hoppede et par centimeter. Det var dejligt og jeg er lettet, men stadig bekymret. Vi valgte så ikke at ringe, fordi han jo helt sikkert er i live derinde, men jeg kan ikke rigtig ryste den "forkerte" følelse af mig. Mon det bare er bekymring? Eller skal jeg bede dem lytte i morgen? Jeg skal alligevel til glukosebelastningstest, mon de kan gøre det der?

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ih altså, hvor er I bare søde alle sammen! :kiss.

Det var SÅ tæt på, jeg ringede! Blev virkelig ked af det og bange, men så foreslog G at jeg igen lagde mig ned på ryggen og så satte hun sig og talte til maven. Lige da vi var ved at give op, sparkede han mig så hårdt i ribbenene, at min mave hoppede et par centimeter. Det var dejligt og jeg er lettet, men stadig bekymret. Vi valgte så ikke at ringe, fordi han jo helt sikkert er i live derinde, men jeg kan ikke rigtig ryste den "forkerte" følelse af mig. Mon det bare er bekymring? Eller skal jeg bede dem lytte i morgen? Jeg skal alligevel til glukosebelastningstest, mon de kan gøre det der?

Ja da, sig det endelig til testen i

Morgen. Er sikker på de lige lytter, så du kan være rolig :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Åh, det lyder godt! Jeg håber virkelig, de lytter til ham. Jeg har stadig en forkert fornemmelse. Fy, hvor ville livet være nemmere, hvis man kunne kende forskel på nerver og virkelighed.....

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så har jeg været til GB-test! Blyb reagerede så flot på sukkervandet, så nu er jeg ikke bekymret mere. Har skrevet et oplæg om testen inde i graviditet. De tilbød ikke at lytte - men nu VED jeg, han er der.

MANGE TAK for jeres støtte i går! Det var sgu´ 100% uvurderligt!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvordan går det? Er den grimme fornemmelse kommet på afstand igen? :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER