Guest

Hjælp, min mave er ikke hård i dag!

8 indlæg i dette emne

Uuuuh, min mave har været vildt hård og den lille har sparket rigtigt meget rundt den seneste tid, men i dag er min mave helt blød og han har slet ikke sparket! Kan det være fordi, jeg var så presset og ikke sov i to dage pga. G´s operation, at der er tilstødt ham noget? HJÆLP, er helt vildt nervøs :boo.

Del dette indlæg

Det er et godt tegn at din mave ikke er hård- så har du jo ikke plukveer, og det skal du jo helst heller ikke have for tit.

Drik noget rigtigt koldt, læg dig ned og se om han ikke reagerer på det :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det er et godt tegn at din mave ikke er hård- så har du jo ikke plukveer, og det skal du jo helst heller ikke have for tit.

Drik noget rigtigt koldt, læg dig ned og se om han ikke reagerer på det :)

What she said...  :kiss Ellers hvis der stadig ikke er nogen reaktion fra bettemanden så ring til hospitalet og hør om du kan komme ind til tjek. Håber det gik godt med G 

Del dette indlæg

Annonce ♥

Min baby var fuldstændig hylende ligeglad med om jeg drak koldt eller ej. Når han ikke gad at sparke, var der bare fuldstændig lukket for det varme (kolde) vand. Men altså, hvis der går det der døgn og det er helt anderledes end det plejer, så ring lige. Men det er altså helt almindeligt, at de små lige tager en slapper :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tak piger! :kiss Bliver sgu´ så nervøs! Jeg vil prøve med noget koldt vand og så forsøge ikke at panikke, hvis det ikke virker.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hov, jo tak det gik som det skulle. Men sjovt var det ikke og vi er ret busted i dag :zzz

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hov, jo tak det gik som det skulle. Men sjovt var det ikke og vi er ret busted i dag :zzz

Det var godt! Dumme unge, der sådan går og gør sin mor forskrækket!  :P

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja, han er strid! :kuller Men lige før gav han mig et ordentligt los :loveshower. Tror det hjalp med vandet! Og så at jeg spillede Tom Waits for ham :bunny

Del dette indlæg

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER