Oprettet February 15, 2011 Nu har jeg siden jul omlagt min kost. Jeg har feks lagt bearnaisesovsen til højre i stedet for til venstre for pommes-fritterne - jeg har lagt min daglige jordbærkage både øverst, nederst, til højre og til venstre på tallerkenen i stedet for i midten. Ikke et gram har jeg tabt. Det er en fis i en hornlygte!!! Tror ikke en skid på kostomlægning!!!! :bunny :bunny Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 15, 2011 ha ha ha ha ja jeg tror på kostomlægning, og er sikker på, at hvis du bliver ved længe nok, så skal det nok komme. giv det tid, giv det tid :lol :lol Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 15, 2011 haha er nok svært at tro på har selv meget svært ved at tro på det Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 15, 2011 Ja da! Med al den rykken rundt på din mad, så forbrænder du jo MEGET mere energi, end hvis du bare lod det ligge! Så selvfølgelig virker det! :goodluck Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 15, 2011 :lol :lol :lol Hold humøret oppe! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 15, 2011 Hvis man nu omlagde sin kost til naboen så ville det måske virke... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 15, 2011 jeg tro på din er den bedste af slaverne keep ón gooing Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 16, 2011 Sandie din skøre tøs :lolhit Del dette indlæg Link to post Share on other sites