SweetAim82

Ventetøj - købes hvor?

5 indlæg i dette emne

Hej alle i skønne tøse :)

Tænker at jeg i starten af det nye år i hvert fald er nødt til at investere i et par ventebukser, men hvor køber man dem? Kan fornemme at det primært er nettet man skal bruge, men det syntes jeg er svært med bukser.

Jeg kommer fra Fyn men har familie i Århus området og vi kører gerne efter det, dog skaldet helst være Fyn, trekantsområdet eller Århus området.

Nogle ideer/ kendskab til fysiske butikker? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har købt alt mit vente tøj i h&m. Det er behageligt tøj uden at koste spidsen af en jetjager.

Jeg har 2 par cowboy bukser og et par leggins og nogle enkelte trøjer/kjoler. Og så kombinere jeg det med mit alm. Tøj.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil også sige H&M. Jeg har købt kjoler og jakke fra Mamalicious via nettet, men jeg synes, det er meget begrænset, hvad der er af fysiske butikker, hvor man kan prøve tøjet på, hvis man ikke vil betale en formue for det.

Jeg har ingen bukser, da dem fra H&M ikke passer til min bygning, og har ikke turdet købe via nettet. Jeg går nu i ventegamacher fra H&M med kjoler og nederdele til. Jeg håber ikke, det bliver en kold vinter, for så er jeg nok nødt til at anskaffe bukser..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg prøver h&m og ser om jeg kan være heldig at passe deres bukser og ellers så må jeg jo også ty til leggins og så holde mig indendøre ;) er de der leggins bestilt på nettet? Syntes ikke jeg kan mindes at have sæt dem i butikkerne, men har heller ikke kigget så grundigt endnu

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg prøver h&m og ser om jeg kan være heldig at passe deres bukser og ellers så må jeg jo også ty til leggins og så holde mig indendøre ;) er de der leggins bestilt på nettet? Syntes ikke jeg kan mindes at have sæt dem i butikkerne, men har heller ikke kigget så grundigt endnu

Jeg har købt dem i butikken, men de findes også på deres hjemmeside. De er helt ligesom deres almindelige gamacher, bare med et dejligt stort stykke til op på maven. Jeg har i hvert fald købt samme str som før :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



LOG IND HER