Carcassonne

Barselsklip - SU-oversigt - Forvirret

6 indlæg i dette emne

Hej :)

 

Jeg har fået su-oversigten efter at have søgt barsels-su nu, men synes ikke at jeg forstår oversigten, så tænkte om andres oversigt var ens med min eller hvad der er galt :). 

 

Står rigtigt nok miksklip og dobbeltklip som jeg har ønsket, men står så også kun som om at jeg får udbetalt normalt SU.... Er det bare måden de skriver på det eller hvordan og hvorledes ser i det? 

 

post-2591-0-07830800-1418655501_thumb.pn

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg ser det som om at du slet ikke får noget udbetalt? :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ser det som om at du kun får alm. SU selvom du har søgt dobbelt? Har du fået den godkendt eller er det bare kvitteringen for at have søgt?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ser det som om at du kun får alm. SU selvom du har søgt dobbelt? Har du fået den godkendt eller er det bare kvitteringen for at have søgt?

Hehe, skulle lige til at rette dig, men så så, at det var mig, der tog fejl :oops Jeg ser det samme; almindelig SU og intet andet til udbetaling. Det ser dog ud til, at der er en eller anden form for godkendelse af mix-klip :chin:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det skulle være godkendt... har bare søgt med en kvittering på SU.dk og så sendt det pr. mail til su-kontoret som så har lavet registeringerne, som får det til at se sådan ud.... Det der hjælper jo ikke meget.... så er der jo ikke meget fordel i at holde barsel hvis man alligevel ikke får klippene:S Må sende dem en mail :S Igen. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

man skal åbenbart bare brokke sig over suen her på babyklar :-)

ville lige logge ind og tjekke igen inden jeg kontaktede su, og nu står det rigtigt, med den rigtige sats :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



LOG IND HER