Guest

Hvor længe -

81 indlæg i dette emne

Jeg har tænkt rigtig meget på det med at folk føler sig udenfor, har det lidt skidt med det, for det er bestemt ikke MIN intention at holde nogen udenfor!!! Jeg er vist stadig i toppen af mest aktive medlemmer (sidst jeg så er lang tid siden men der var jeg i top 5) så det er "nemt" for mig at sige at jeg ikke føler mig udenfor, tror alle ved hvem jeg er, eller har stødt på et indlæg eller 10 jeg har lavet, jeg er også en del af "jydegruppen" og er jo dermed så nok en af dem der så kommer til at få folk til at føle sig udenfor.

Men jeg er altså ikke snobbet!!!! Jeg færdes bare ikke på hele forummet! Jeg svarer rigtig ofte på indlæg fra dem jeg kender IRL men lige så ofte svarer jeg ikke på deres indlæg, der er nogen jeg føler mig rigtig tæt på som jeg slet ikke kender IRL. Jeg læser fx ikke gravid tråde heller ikke hos dem jeg kender IRL - er TOTAL lost i hvem der er gravid og hvem der har født!!!

Men jeg kender jer der færdes i de 3 øverste forums i "andet godt afdelingen" hvor jeg ligger min energi. Selvom jeg ikke kommenterer på alt så læser jeg alt!!! Også hvad folk skal have at spise :p selvom jeg aldrig laver mad :D

Og jeg husker. Ikke alt, men de grove træk.

By the Way så husker jeg profil billeder bedre end navne, bare et lille tip :p

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ih altså, Majs, du kan tro, jeg gerne gav en kage :-). Men der er så laaaaaaangt til Jylland!

Er bekymret; hvis du ikke laver mad, hvad spiser du så??

Hmmm. Måske du faker herinde og lever af KAGER, som angrende skribenter køber til dig? ;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ih altså, Majs, du kan tro, jeg gerne gav en kage :-). Men der er så laaaaaaangt til Jylland!

Er bekymret; hvis du ikke laver mad, hvad spiser du så??

Hmmm. Måske du faker herinde og lever af KAGER, som angrende skribenter køber til dig? ;-)

:lol og marcipan hun får hendes datter til at lave ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Juni 2011... Måtte lige forbi min profil for at se det..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ih altså, Majs, du kan tro, jeg gerne gav en kage :-). Men der er så laaaaaaangt til Jylland!

Er bekymret; hvis du ikke laver mad, hvad spiser du så??

Hmmm. Måske du faker herinde og lever af KAGER, som angrende skribenter køber til dig? ;-)

:haha tak for dagens grin!!!

Jeg har kok ;) og han er en rigtig steg :p

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:lol og marcipan hun får hendes datter til at lave ;)

:haha

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



LOG IND HER