Guest

Hvor længe -

81 indlæg i dette emne

P.s.: Majs: 13. september 2011, Susanne: 4. november 2010 ;)

Del dette indlæg

Jeg klikker bare på mig selv f.eks. i denne tråd. Så kommer jeg ind på min profil i meget simpel form og der står det. :)

Nææh.... Fagre nye verden!!!! Jeg har været aktiv siden 13 september

Edit: 2011 selvfølgelig

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nææh.... Fagre nye verden!!!! Jeg har været aktiv siden 13 september

:yay :glad

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ah, nu fandt jeg det. 4. november 2010 - stort set siden BK startede op igen. 

Jeg startede som bruger på BryllupsKlar i november 2009 (umiddelbart efter jeg blev forlovet), jeg blev gift i maj 2010 og fulgtes med rigtig mange 2010-brude herover. 

Jeg har mødt 5 herinde fra i virkeligheden, men det var faktisk først MANGE år efter vi 'mødte' hinanden, for de fleste vedkommende. Det var lidt grænseoverskridende første gang, men jeg har aldeles ikke fortrudt det :)

Jeg synes det er trist, hvis nogen fører sig udenfor på forum, fordi nogen brugere ser hinanden privat. Jeg kan da også være misundelig på den kæmpe Jyllandsgruppe der mødes, men sådan er det jo. Man kan jo ikke være alle steder. Men vi kan alle være sammen på forum :lovebk

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg kan da også være misundelig på den kæmpe Jyllandsgruppe der mødes, men sådan er det jo. Man kan jo ikke være alle steder. Men vi kan alle være sammen på forum :lovebk

:ditto jeg er meget enig!

Jeg har endnu til gode at mødes med nogle, da jeg måtte melde fra sidst københavnergruppen mødtes, men jeg glæder mig bestemt til det en dag sker. Jeg tror bestemt også det bliver grænseoverskridende, men forhåbentlig mindst lige så fedt at møde nogle dejlige kvinder og deres børn :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kan se jeg har haft en profil siden 28. Juli 2011, men blev først rigtig aktiv i december da vi gennemgik den sidste behandling som resulterede i Silke Elia. Startede (også) op på bryllupsklar. Det var i april 2010 mener jeg :) Hold op hvor tiden dog går.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har været medlem siden Maj '12, men det første lange stykke tid læste jeg kun og skrev ikke rigtig noget. Det var vist først, da beslutningen om pb var taget i sommeren '13, at jeg begyndte at kommentere på nogle af trådene :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg har været herinde siden 18. januar 2012, da jeg testede positiv med Luna og HELT tilfældigt faldt over BK, via en googlesøgning på terminsberegner ;)

Del dette indlæg

Annonce ♥

har været her siden dec 2010

Kommer også fra bryllupsklar. Har mødt nogle få stykker herinde fra.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg synes, det er hyggeligt, I kender hinanden så godt :). Det skaber en tryg og varm stemning. Jeg føler mig bestemt ikke udenfor, men jeg kan godt forstå, at man kunne få den følelse. Uanset hvorhenne i livet man er og om det er IRL eller online, er det sgu´ aldrig sjovt at være den, der ikke kender de andre så godt ;), Men som I skriver; så må man jo møve sig ind :D.

Nogle gange bliver jeg lidt forvirret, når der hentydes til noget, der ikke står i den pågældende tråd . Så tænker man "hvor kom det lige fra?", læser tråden igennem tre gange og ræsonnerer derefter, at der må være tale om noget fra en privat samtale eller en gammel tråd. He he, så går der lidt detektivarbejde i den :P. 

Jeg synes, dette ubestridt er det bedste babyforum online. Jeg var igennem et par stykker, inden jeg "slog mig ned" her. Gaaaaal nogle af de fora har en rå tone! Det kunne jeg slet ikke holde ud! Specielt fordi man jo er så følsom omkring sine (kommende) børn. Jeg var på noget, der hedder Baby.dk først, og det var slet ikke rart. Folk var simpelthen så aggressive og stride, som om de kom derind alene for at afreagere. Det eneste sted, jeg har oplevet, som var lige så negativt, var et katteforum for kvinder :rolleyes. Wow, der var kløerne godt nok fremme!

Så TAK til jer alle sammen for at gøre dette til et trygt og behageligt forum, hvor man godt kan have forskellige meninger, uden nogen flejner ud. Jeg regner i hvert fald med at hænge ved - også når Blybber er født :).

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg startede på det gamle bk i sin tid tilbage i 2005, efter at have været på bryllupsklar i 2005.

På det gamle var jeg i en online mdrgruppe, hvor vi mødtes ca hver mdr. Med tiden blev der ikke så meget tid til at være online og efter et stykke tid blev det gamle bk til bx og jeg kom der ikke så meget.

Så i 2011 begyndte babytanker at rumstere og jeg ledte efter mit yndlingsforum, så har vist været på det nye bk siden efteråret 2011 :)

Edit: så lige at det var jan 2011 :O

Del dette indlæg

Annonce ♥

Måtte lige forbi min profil og kigge. Jeg har været her siden 26. Januar 2012. Men kiggede under en anden profil som jeg slettede da der intet skete herinde dengang. Skete der ikke et eller andet mellem bk og bx på et tidspunkt.

Jeg har ikke mødt nogen i irl og synes det kan være svært at være herinde da jeg nogen gange føler de holder sammen og mine besvarelser bliver overset. Så er pt mest i baby small talk og så opdaterer jeg i Asgers tråd under andet.

Jeg ved ikke hvor længe jeg har været her, men nok siden 2012, hvor jeg dog havde en lang periode hvos jdg var inaktiv. Men fødte min datter i 2013 og siden har jeg været meget herinde.

Jeg føler dog også som du, at kender man ikke dem alle sammen kan man lige så godt lade være at skrive herinde.

Jeg har sågar flere emndr der aldrig er svaret på..

Men holder mig til smalltalk'ene og læser med, der jeg kan finde råd. Og svarer når jeg sys det er nødvendigt. :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg var på søstersiden bryllupsklar fra sommeren 2011 til efteråret 2012 (blev gift i juli) og elskede det :) der mødte jeg 4-5 brugere et par gange, og flere af dem, jeg fulgte oprettede profiler her. Derfor var det naturligt for mig at oprette en profil her i december 2012, da jeg fik manden med på, at vi kunne starte vores babyprojekt fra januar :)

Jeg har fået meget nyttig viden og gode input her, og jeg har undgået at drive mine IRL-omgivelser til vanvid ved at have et afløb for mit tankemylder her. Udover dem jeg mødte, der også var på søstersiden, så har jeg mødt 3 herinde, hvis gravidtråde jeg har fulgt, og jeg har tænkt på at møde nogle flere, men så satte graviditetsgener en stopper for overskuddet. Jeg kan til tider også føle, at det bliver lidt indspist, men i takt med, at man her været her noget tid og føler man lærer

flere af brugerne at kende, så føler man sig mere med.

Nu hvor jeg har født og bruger væsentligt mindre tid her og pt har meget lidt underskud til at skrive her, kan jeg dig godt føle mig lidt frakoblet igen. Så engagement og involvering kan godt komme lidt i bølger :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

:ditto jeg er meget enig!

Jeg har endnu til gode at mødes med nogle, da jeg måtte melde fra sidst københavnergruppen mødtes, men jeg glæder mig bestemt til det en dag sker. Jeg tror bestemt også det bliver grænseoverskridende, men forhåbentlig mindst lige så fedt at møde nogle dejlige kvinder og deres børn :)

:ditto

Del dette indlæg

Annonce ♥

I 2011 hvor jeg overvejede barn med daværende kæreste.( og så også fik det!) Føler nu også at jeg "kender" mange af jer uden egentligt at gøre det, og det er dejligt at være herinde :-) Har modtaget meget støtte, kærlige ord og råd.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ah, nu fandt jeg det. 4. november 2010 - stort set siden BK startede op igen.

Jeg startede som bruger på BryllupsKlar i november 2009 (umiddelbart efter jeg blev forlovet), jeg blev gift i maj 2010 og fulgtes med rigtig mange 2010-brude herover.

Jeg har mødt 5 herinde fra i virkeligheden, men det var faktisk først MANGE år efter vi 'mødte' hinanden, for de fleste vedkommende. Det var lidt grænseoverskridende første gang, men jeg har aldeles ikke fortrudt det :)

Jeg synes det er trist, hvis nogen fører sig udenfor på forum, fordi nogen brugere ser hinanden privat. Jeg kan da også være misundelig på den kæmpe Jyllandsgruppe der mødes, men sådan er det jo. Man kan jo ikke være alle steder. Men vi kan alle være sammen på forum :lovebk

:ditto til alt bortset fra jeg var en dag hurtigere og oprettede mig 3. november 2010 :D Måske var jeg også på Bryllupsklar lidt før og har mødt 4 herfra.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Ha! Jeg kan se, at jeg allerede kom til i november 2010 :D Men jeg tror nu først, at jeg rigtig blev aktiv efter mit bryllup i juli 2011 :)

Forresten har jeg også præsteret at lave tråde, som ingen eller meget få har svaret i, og jeg føler ellers at jeg kender MANGE herinde. Så jeg tror ikke nødvendigvis altid, at det handler om, hvor mange man kender :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg oprettede min bruger i marts 2011, men det var vist pga. en konkurrence eller noget fra bryllupsklar for babyklar var jeg ikke.

Vi blev gift juni 2011 og det var først der efter jeg blev aktiv. Vi prøvede at lave baby fra august til december, hvor vi valgte at holde en pause.

Jeg var som sagt på bryllupsklar fordi jeg blev gift i 2011, så flere herinde føler jeg, at jeg har kendt helt tilbage fra 2010, hvor vi samledes om bryllupsplanlægning.

Jeg har også mødt en del herinde fra. Det er fantastisk.

Men der er også nogle stykker af sjællandspigerne jeg voldsomt gerne vil møde en dag - fx Stephi, Susanne og FruLR.

Men jeg er glad for, at vi er så gode til at mødes her i Jylland.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Men der er også nogle stykker af sjællandspigerne jeg voldsomt gerne vil møde en dag - fx Stephi, Susanne og FruLR.

:kiss i lige måde!! Jeg er ret misundelig på jeres jyllandsgruppe.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg oprettede min bruger i marts 2011, men det var vist pga. en konkurrence eller noget fra bryllupsklar for babyklar var jeg ikke.

Vi blev gift juni 2011 og det var først der efter jeg blev aktiv. Vi prøvede at lave baby fra august til december, hvor vi valgte at holde en pause.

Jeg var som sagt på bryllupsklar fordi jeg blev gift i 2011, så flere herinde føler jeg, at jeg har kendt helt tilbage fra 2010, hvor vi samledes om bryllupsplanlægning.

Fuldstændig :ditto til det nederste!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg tror jeg oprettede mig herinde august 2011 - kort efter jeg havde testet positiv med Lise :biglove

Red: 29. Juli 2011

Måtte lige forbi min profil og kigge. Jeg har været her siden 26. Januar 2012. Men kiggede under en anden profil som jeg slettede da der intet skete herinde dengang. Skete der ikke et eller andet mellem bk og bx på et tidspunkt.

Jeg har ikke mødt nogen i irl og synes det kan være svært at være herinde da jeg nogen gange føler de holder sammen og mine besvarelser bliver overset. Så er pt mest i baby small talk og så opdaterer jeg i Asgers tråd under andet.

Er ked af at høre du føler dig overset (og andre også kan jeg høre) :kram2 Jeg har ihvertfald lagt mærke til dig masser af steder.

Jeg tror dog ikke altid det har noget at gøre med om man kender mange - jeg synes selv jeg er ok med herinde, har mødt en del bk piger i virkeligheden og snakker godt med mange. Alligevel oplever jeg TIT at mine beskeder i fx baby-smalltalk og tumlinge-smalltalk aldrig bliver kommenteret af nogen. Ligeledes har jeg et par tråde uden besvarelser. Men jeg ved fra mig selv at det bliver læst og set, men det er ikke altid at tiden/overskuddet er til at besvare alt.

Eller også kommer man måske lige fra det og så glemmer man at vende tilbage og svare.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg tror jeg oprettede mig herinde august 2011 - kort efter jeg havde testet positiv med Lise :biglove

Red: 29. Juli 2011

Er ked af at høre du føler dig overset (og andre også kan jeg høre) :kram2 Jeg har ihvertfald lagt mærke til dig masser af steder.

Jeg tror dog ikke altid det har noget at gøre med om man kender mange - jeg synes selv jeg er ok med herinde, har mødt en del bk piger i virkeligheden og snakker godt med mange. Alligevel oplever jeg TIT at mine beskeder i fx baby-smalltalk og tumlinge-smalltalk aldrig bliver kommenteret af nogen. Ligeledes har jeg et par tråde uden besvarelser. Men jeg ved fra mig selv at det bliver læst og set, men det er ikke altid at tiden/overskuddet er til at besvare alt.

Eller også kommer man måske lige fra det og så glemmer man at vende tilbage og svare.

Enig - jeg har også lagt mærke til dig, Felixmor, og jeg læser også en del af det, du skriver (i hvert fald i de generelle tråde), men det er tit, jeg kun lige læser. Jeg kan også selv genkende, at der ofte ikke bliver kommenteret på, hvad jeg skriver i de generelle tråde, og nu hvor jeg har oprettet en mor-tråd er der heller ikke ret meget aktivitet der. Men jeg tror, det handler meget om overskud og ikke nødvendigvis, at man bliver overset. Jeg kan i hvert fald konstatere at overskud er blevet en mangelvare her :rolleyes

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg er netop kommet til idag. 

Det er nærmest selvtortur, da min mand ikke er klar til at gå igang med børnekapitlet. Jeg forsøger at få stillet min "trang", og modtager med kyshånd gode råd til hvordan jeg skal tackle vores forskellige indstillinger til emnet. 

Glædelig 3. søndag i advent. 

KH ois

Del dette indlæg

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER