Carcassonne

Vugge - Hvilke krav?

9 indlæg i dette emne

Hej :)

 

Vi er blevet tilbudt vugger fra både min og mandens familie, så nu skal vi jo beslutte hvilken som vi faktisk gerne vil benytte os af :) 

Så synes I er vigtigt ved en vugge? :) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har valgt at købe en brugt vugge fordi der i vores soveværelse ikke er plads til en alm.str. Tremmeseng. Planen er at hun skal ind på sit eget værelse (som ligger ved siden af soveværelset) når hun vokser ud af vuggen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har arvet en vugge og det bedste ved den er faktisk at den har hjul under, så vi nemt kunne tage den med rundt i huset da C var spæd og sov meget.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi havde ingen vugge ved Charlie og skal heller ikke have det ved næste. Vi har en bedside seng, som vi har været SÅÅÅÅ glade for. Der er også hjul under og liften var barnevognen kunne være deri.. Så den fungerede vel egentlig som vugge. Men ja, kan så meget anbefale en bedside seng :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis man kan få en vugge der kan fungere som bedside, men som samtidig kan vippe, ville jeg vælge det.

Vi var glade for at den kunne vippe, det hjalp en lille smule på vores "jeg-vil-ikke-sove-søn".

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tænk over størrelsen på vuggen og højden!

Jeg synes det var hårdt at komme op og ned de første to/tre uger efter fødsel, der havde jeg alt oppe i højde :)

Jeg havde ingen vugge, vi brugte liften som stod på to stole ved siden af sengen - idag sover hun direkte i tremmesengen, og barnevognen! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ta den I synes er pænest og som passer ind hjemme hos jer. Og så køb en god madras, madras er vigtigere - det gælder også i tremmeseng osv..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Må lige ud og kigge på dem igen :) Den ene har min mand og hans brødre sovet i, og den anden min kusine og fætre :). Så historiemæssigt er den hos mine svigerforældre jo sjovest :) Må lige på deres loft og kigge præcis hvad det er den "kan" i julen :). 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ta den I synes er pænest og som passer ind hjemme hos jer. Og så køb en god madras, madras er vigtigere - det gælder også i tremmeseng osv..

:ditto

Den Mie sov i blev lavet til min svigerfar og ALLE børn i den familie har sovet i den siden. Den er ikke køn og den er blevet brugt mere end den er bygget til, men den fungerede! Den kunne ikke vippe. Den har hjul hvilket var rart for jeg kørte vuggen HELT ind til sengekanten om natten så jeg kunne stikke en hånd ned, og så kørte jeg den lidt ud når jeg sad på sengekanten og ammede/gav flaske.

Men hjul kan jo LET fixes!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



LOG IND HER