Oprettet December 9, 2014 Okay - Der er nok nogle der kender mig under et andet navn, men lige pt. er jeg anonym :-) Sagen er den jeg forventede menstruation i går ca. - min cyklus er ikke stabil så ved ikke præcis hvornår den skal/skulle komme. Sidse uge havde jeg 3 dage med brunligt udflåd og en anelse blod, troede det var starten på menstruation, men den kom aldrig. Søndag har jeg en sær fornemmelse og tager en test omkring middagstid, den er negativ de første 2 min. Jeg går i bad. og efter 20 min er der en svag streg. Jeg bliver helt forvirret og googler løs. Jeg kan så se at tests tit kan blive positive efter lidt tid. Samme aften tager jeg så en test, for vil se hvor længe der går før den bliver positiv. Den forbliver bragende negativ. Mandag morgen tager jeg en test der forbliver bragende negativ. Tirsdag morgen tager jeg den sidste test (har bestilt flere) efter 6 min kommer der en svag streg. Jeg er smask forvirret ! er jeg gravid??? er jeg ikke gravid ??? Vi har et lille barn fra 2012 og der var min test bare positiv, så er helt forvirret. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 9, 2014 Uha, det er jo helt umuligt at sige. Men en svag streg er da et godt tegn, tænker jeg? Tålmodighed er sgu´ svært at have, men du må jo nok alliere dig med den alligevel :). Håber den viser klart positivt en af de nærmeste dage :). Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 9, 2014 Jeg synes noget lignende skete for mig, da jeg testede meget tidligt i graviditeten, så de kan godt udvikle sig til positive tests, men der går nok nogle dage, måske op til en uge. Det tog en fem-seks dage inden jeg var helt sikker på testen. Hvornår testede du med jeres første? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 9, 2014 Uha, det er jo helt umuligt at sige. Men en svag streg er da et godt tegn, tænker jeg? Tålmodighed er sgu´ svært at have, men du må jo nok alliere dig med den alligevel :). Håber den viser klart positivt en af de nærmeste dage :). Tålmodighed er så svært!!! men ja håber det er et godt tegn :-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 9, 2014 Jeg synes noget lignende skete for mig, da jeg testede meget tidligt i graviditeten, så de kan godt udvikle sig til positive tests, men der går nok nogle dage, måske op til en uge. Det tog en fem-seks dage inden jeg var helt sikker på testen. Hvornår testede du med jeres første? Åh det er mange dage. Jeg testede en uger over tid med vores første. den var bragende positiv selvom det var om eftermiddagen. Men havde heller ikke prøvet at teste tidligere i forløbet med vores første. Så er meget spændt og dagene går laaangsomt Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 9, 2014 Jeg har en teori om hvem du er, men siger ikke noget :-p smid mig en pm :-) Hvis du gætter rigtigt skal jeg nok sige det (så længe du holder det hemmeligt :-) ) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 9, 2014 Åh det er mange dage. Jeg testede en uger over tid med vores første. den var bragende positiv selvom det var om eftermiddagen. Men havde heller ikke prøvet at teste tidligere i forløbet med vores første. Så er meget spændt og dagene går laaangsomt Hehe, jeg testede først rigtig flot positiv, da jeg var en uge over tid (ikke at det hindrede mig i at teste hele tiden overhovedet :rolleyes ). Det værste er at vente, synes det var SÅ slemt! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 9, 2014 Jeg har også en anelse om, hvem du er :) Glæder mig meget til en afsløring, for du får selvfølgelig en helt positiv test i morgen :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 9, 2014 Hehe, jeg testede først rigtig flot positiv, da jeg var en uge over tid (ikke at det hindrede mig i at teste hele tiden overhovedet :rolleyes ). Det værste er at vente, synes det var SÅ slemt! Jeg må gemme testene dybt i skraldespanden, ellers synes min mand vist jeg er sindsyg :-P Jeg har også en anelse om, hvem du er :) Glæder mig meget til en afsløring, for du får selvfølgelig en helt positiv test i morgen :kram Du må gerne smide en pm hvis du har et bud :-) Lidt sjovt med gætteleg :-) Kan desværre ikke teste i morgen da jeg er løbet tør for test, men håber virkelig jeg står med positiv test torsdag morgen :-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 9, 2014 Jeg må gemme testene dybt i skraldespanden, ellers synes min mand vist jeg er sindsyg :-P Jeg gemmer ikke i skraldespanden, og min mand synes jeg er virkelig fjollet :blush Vi diskuterede det lidt i starten, men nu ryster han bare på hovedet af mig og griner :P Kan ikke forklare, hvorfor det er så vigtigt at finde ud af tidligt, men det er det bare :rolleyes Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 10, 2014 Bragende negativ!!! Åh ha vil bare gerne have afklaring ! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 10, 2014 Tester du om eftermiddagen? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 10, 2014 Tester du om eftermiddagen? egentlig ikke - men havde ingen test hjemme i morges. så købte 2 på vejen hjem fra arbejde og tænkte den da burde kunne give noget når jeg forventede mens i starten af denne uge. Derfor blev det en eftermiddagstest. Men sikke en dum ide. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 10, 2014 egentlig ikke - men havde ingen test hjemme i morges. så købte 2 på vejen hjem fra arbejde og tænkte den da burde kunne give noget når jeg forventede mens i starten af denne uge. Derfor blev det en eftermiddagstest. Men sikke en dum ide. Håber på snarlig afklaring! for det der er da ikke til at holde ud :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 10, 2014 Håber på snarlig afklaring! for det der er da ikke til at holde ud :kram Mange tak :-) Har nu oprettet en "min vej til graviditet" tråd. Så har jeg et sted at smide mine tanker hvis denne process trækker ud Del dette indlæg Link to post Share on other sites