Fisken

Har du/I prøvet at springe en periode helt over?

4 indlæg i dette emne

Som overskriften lyder, kunne jeg godt tænke mig at hører fra jer der har sprunget en periode over? Altså hvor i ikke fik mens, men det kom meget senere..

Hvis du har prøvet dette, havde du da symptomer som gjorde at du troede du var gravid?

Eller hvordan er oplevelsen??

Er meget nysgerrig på andres erfaringer:)

Personligt er jeg nu (ca) 18 dage over tid, men ingen mens og ingen positiv test, så tror min krop spiller et puds med mig.. Men syntes jeg har haft symptomer på graviditet..

Håber på manges svar .. Tak :)

Del dette indlæg

Jep, har prøvet det en gang. Havde en cyklus på 66 dage, hvor mit gennemsnit ellers er 35 dage, så det passer ca med dobbelt længde.

Det er efterhånden to år siden, så kan ikke huske de præcis symptomer. Jeg kan dog huske, at min hud gik helt amok :( og så kan jeg huske frustrationerne - ih, hvor var det det bare irriterende ikke at vide, om man er købt eller solgt.

Jeg ved godt, at du ikke kan bruge det til noget lige nu, men jeg vil råde dig til at begynde at tage din temperatur fra næste cyklus. Dette er en fremragende måde at finde ud af, om man har haft ægløsning, og derfor om man kan forvente mens eller tage g-test inden for den nærmeste fremtid.

Håber du snart får en afklaring :kram2

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja jeg gennemgår det lige nu... Jeg havde min sidste menstruation den 1. oktober - så jeg har vel egentlig sprunget to menstruationer over...

I starten havde jeg masser af symptomer- kvalme, bumser, humørsvingninger, og så havde jeg den følelse af at jeg bare vidste at jeg var gravid. Hvilket jeg tydeligvis ikke er :rolleyes

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hmm lyder meget som det jeg gennemgår pt.. Smerter i underlivet/maven, som om jeg skal have mens, meget uren hud, humørsvingninger, ondt omkring ribbene ( som om de ikke kan være der), periodevis kvalme og træt..

Men det værste af det hele er 100 procent usikkerheden om man er gravid eller ej!! GLÆDER mig til jeg finder ud af enten det ene eller andet..

Smed pillerne 1 august, og havde to regelmæssige cyklusser efterfølgende. Vi har taget det stille og rolig, så har ikke taget ÆL eller noget lign, så ved jo ikke engang om jeg har haft det.. Det eneste der gør at jeg stadig tror en lille smule på det, er at nogle tester sent positivt (omkring uge 9-10 stykker)

men men men tålmodighed er en dyd ;-)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER