Oprettet December 7, 2014 Hej - jeg er ny herinde:) Jeg smed p-pillerne d. 1 august og har efterfølgende haft to regelmæssige cyklusser (30 dg og 28 dg). Jeg havde mens sidste gang d. 14 oktober. Skulle have haft igen her d. 20 nov, men intet er kommet endnu.. så det vil sige jeg er ca gået 17 dage over tid (plus/minus nogle dage). Jeg har haft mens lignende smerter mange gange og tror hele tiden at jeg har fået mit lort. Jeg har haft lidt kvalme i perioder og nogle dage syntes jeg at jeg er mega træt... men men men jeg taster negativ hver eneste gang.. Kan det virkelig passe at man stadig kan være gravid når man så sent ikke tester positiv?? Er nok kommet frem til at det er psykisk eller min krop springer en periode over.. Hvad er jeres erfarinegr med sådan noget som det? Hilsen den fortvivlede.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 7, 2014 Min krop, som ellers er superpræcis har også præsteret at springe en periode helt over - måske fordi jeg fokuserede på det. Ellers så kan du mig bekendt få taget en blodprøve hos lægen - hvor de kan måle selv små mængder af hormoner. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 7, 2014 Jeg har også bestilt en tid ved lægen nu, da jeg egentlig gerne vil have en afklaring, om jeg skal vente på baby eller mens ;) Det er først på torsdag og har hørt skræk historier om at de ikke vil tage blodprøve, fordi det er dyrt :-/ Men jeg må jo bare have lidt tålmodighed.. Det er bare rart at høre om andres erfaringer :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 7, 2014 Jeg sprang omkring vores bryllup i oktober måned en hel mens over i ren og skær stress. Min mens er normalt meget regelmæssig- 27/28 dage. Jeg fik både foretaget en almindelig GT hos lægen og en blodprøve, som begge viste negativ. Fem dage efter brylluppet og visheden om den negative blodprøve, kom min mens. Den er nu regelmæssig igen :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 7, 2014 Jeg håber også lidt at tiden ved lægen kan være med at til få min krop til at slappe af igen, hvis jeg ikke er gravid.. Jeg smed pillerne i den henseende at min krop skulle have tid til at komme sig efter det, så det er ikke fordi vi har tjekket med æglsning osv, men derfor kan det garanteret godt spille et puds alligevel.. Tillykke med bryllupet :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 7, 2014 Jeg håber også lidt at tiden ved lægen kan være med at til få min krop til at slappe af igen, hvis jeg ikke er gravid.. Jeg smed pillerne i den henseende at min krop skulle have tid til at komme sig efter det, så det er ikke fordi vi har tjekket med æglsning osv, men derfor kan det garanteret godt spille et puds alligevel.. Tillykke med bryllupet :) Det tror jeg helt sikkert godt at det kan. Ens underbevidsthed kører ofte rundt alligevel. Jeg tror helt sikkert på, at tiden hos lægen og den evt. afklaring, som følger kan hjælpe dig :) Tusinde tak. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 7, 2014 Jeg håber også lidt at tiden ved lægen kan være med at til få min krop til at slappe af igen, hvis jeg ikke er gravid.. Jeg smed pillerne i den henseende at min krop skulle have tid til at komme sig efter det, så det er ikke fordi vi har tjekket med æglsning osv, men derfor kan det garanteret godt spille et puds alligevel.. Tillykke med bryllupet :) Min tanke er også, at din krop måske får mere ro på efter lægebesøget. Jeg gik selv 10 dage over tid før jeg fik en svag streg (som udviklede sig dagene efter). Da jeg snakkede med min læge om det, sagde hun, at det er normalt at teste positivt sent samt at nogen slet ikke testede positiv i løbet af graviditeten.. Men held og lykke med lægebesøget, håber du får afklaring Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 8, 2014 Jeg har også bestilt en tid ved lægen nu, da jeg egentlig gerne vil have en afklaring, om jeg skal vente på baby eller mens ;) Det er først på torsdag og har hørt skræk historier om at de ikke vil tage blodprøve, fordi det er dyrt :-/ Men jeg må jo bare have lidt tålmodighed.. Det er bare rart at høre om andres erfaringer :) Mht. det at de ikke vil tage en prøve, så ville jeg faktisk insistere på, at den blev taget, så man kunne nå at få svar inden man evt. ville være i 8. uge. Der skal blodprøven til dobbelt-testen nemlig tages (sammenhængende med NF) og den ville jeg ikke springe over. Alternativt ville jeg betale mig fra en scanning :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites