Guest

Mon han/hun kommer til tiden?

17 indlæg i dette emne

Hej marts-kvinder :-).

Jeg er begyndt at tænke rigtigt meget på, om Blybber mon kommer før, til eller efter planlagt tid. Min fornemmelse er, at han kommer nogenlunde til tiden, højst +/- en uge. Det er rent gæt ud fra mavefornemmelse :-).

Tør I vove et gæt?

Mange natteknus :-).

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Uha, har slet ikke nogen fornemmelse for det.. men er mega spændt :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der går ikke en dag uden jeg tænker på hvornår det mon bliver.. Ved ikke hvorfor jeg egentlig tænker så meget på det allerede nu, men måske er det fordi 3. Trimester starter i næste uge..

Jeg tror min termin passer meget godt. Jeg tror jeg kunne være typen der faktisk fødte på min terminsdag

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min farmor er overbevist om at jeg føder mellem 12-16 marts..... Så det bliver spændene og se om hun får ret...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har hele tiden følt at det bliver en lille marts baby (har jo termin d. 25. februar) så regner med at gå et par dage over tiden :) Manden siger at den lille kommer d. 4. marts, idet at det er vores årsdag :)

Men det er jo også meget normalt for første gangsfødende at gå over tid :) Min mand og hans brødre er alle født 3 uger før tid og jeg (tror) at være født 3 dage over tid :).

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har termin 17. Marts, og lidt naivt har jeg en fornemmelse for at jeg føder på terminsdagen (eller højst et par dage efter) for har nemlig født på dagen de første 2 gange ;)

Men har så også hørt at 3. Fødsel kan drille noget, og have en lang opstartsfase.... Så måske går jeg over denne gang :chin:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis ik jeg bliver tvunget til kejsersnit, tror jeg, jeg går over tid. Minimum et par dage.. Måske jeg føder 5. marts, på min mors fødselsdag :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis ik jeg bliver tvunget til kejsersnit, tror jeg, jeg går over tid. Minimum et par dage.. Måske jeg føder 5. marts, på min mors fødselsdag :D

Lyder som om du forventer at få kejsersnit? Eller?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lyder som om du forventer at få kejsersnit? Eller?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror faktisk, at lillebror kommer allerede midt/slut februar :) med vores datter gættede jeg på, at jeg gik 14 dage over tid; hun kom 13 dage efter termin...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej, men til MD lå min moderkage foran udgangen, så skal til ekstra scanning i januar. Hvis ik den har rykket sig, er jeg tvunget til kejsersnit. Så intet er sikkert endnu.. Oddsene er dog gode for at den har rykket sig

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Min søn har fødselsdag den 19 februar, og vi har hele tiden sagt til ham, at lillesøster kommer efter hans fødselsdag. Så det satser vi også på holder stik ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Måske på hans fødselsdag? :).  Det ville jo ikke være helt udelukket, du er sat til 5. eller 6. marts, ikk´?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Måske på hans fødselsdag? :).  Det ville jo ikke være helt udelukket, du er sat til 5. eller 6. marts, ikk´?

jo jeg er faktisk sat til den 3. marts nu, så det kunne sagtens ske.. Men så må jeg altså lige knibe sammen ;) 

 

Holder jo selvfølgelig hvad jeg lover ;) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej, hvor sjovt, jeg er også sat til 3. marts :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ved ikke hvorfor, men her på det sidste er jeg begyndt at tro mere og mere at jeg føder i februar. En uges tid eller to før termin. Kan ikke forklare hvorfor.. Det er spøjst..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



LOG IND HER