Oprettet December 3, 2014 Jeg beklager på forhånd detaljerne, men regner ikke med nogen herinde er sarte. Sagen er den at jeg i torsdags havde æl, som ventet på 18. dagen.. Eller det regner jeg med at jeg havde. Havde i hvert fald elastisk udflåd, som jeg har haft de sidste 4 måneder ved æl. Så jeg håber selvfølgelig der er gevinst. Men i går aftes inden jeg skulle i seng, havde jeg pludselig meget udflåd og den kunne trække kilometer lange tråde (sorry). Nu er jeg så skrækslagen for at vi har misset en æl. Men jeg er helt forvirret :chin: Jeg troede at udflåd kun blev elastisk ved æl? Kan det være et tegn på der er gevinst eller er det meget normalt med sådan udflåd mellem æl og mens? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 3, 2014 Hvis du vil være helt sikker på at kende datoen for ægløsning, så bliver du nok nødt til at teste for det... Men på den anden side - hvis du har et normalt sexliv og har sex et par gange om ugen, så plejer naturen godt at kunne finde ud af resten :-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 4, 2014 Tja, aner det faktisk ikke. Men hvis du mistænker, at du rent faktisk kan have ÆL nu, så ville jeg overveje at hoppe på manden en ekstra gang, bare for en sikkerheds skyld :) Og ellers krydser jeg fingre for, at det er et godt tegn :bd :bd Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 4, 2014 Jeg er blevet frarådet af min læge og æl-test.. Så derfor bruger jeg dem ikke.. Og er faktisk ret så sikker på at æl lå på dag 18.. Men blev noget forvirret over udflåden i tirsdags.. Om ikke andet vil det nok være for sent at hoppe på manden nu, i forhold til hvis æl var i tirsdags... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 4, 2014 Ok, så satser vi på, at ÆL lå på CD 18 :) Må jeg spørge om, hvorfor din læge fraråder ÆL-test? Vi er nemlig mange herinde på BK, der er rigtigt glade for at bruge dem, mig selv inklusiv.... :chin: Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 4, 2014 Jeg har også brugt det, og kunne godt finde på og bruge dem i næste cyklus, hvis det ikke er lykkedes;) Hun har frarådet mig det af den simple grund, at jeg simpelthen bliver alt for fokuseret på det.. Jeg har en forhistorie med psykiske lidelser, så skal passe på mig selv. Men på den anden siden kan jeg også mærke at det med ikke at bruge dem, også gør noget dårligt for mig.. Hvis jeg nu 100% vidste at æl var på CD 18, så var der jo ikke nogen bekymring (andet end det med at vente på resultatet..) En anden grund er, for mit vedkommende er at man jo kan købe sig fattig :oops Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 4, 2014 Ahr, OK. Jamen, vi er bare så forskelligt indrettede. Hos nogen (inkl. mig selv) giver det bare meget mere ro, når jeg tester for ÆL, tager temperatur, tæller dage etc. Så skal jeg ikke gå i uvidenhed, og netop uvidenhed er meget stressende for mig. For andre er det modsat, og så virker det bedre ikke at teste og derved ikke forkusere på PB. Jeg tror, at det er vigtigt, at du lytter til dig selv. Hvad giver dig mest ro? :kram2 Hvis du mod forventning ikke er gravid nu, og du i næste cyklus overvejer at teste for ÆL, så har jeg personligt været meget glad for strimmelteste fra billige-teste.dk Jeg synes, at de er rimelige i prisen. Alternativt har mange herinde gode erfaringer med teste købt på eBay. Her skulle de være meget billigere! Dog kan der så være lidt længere leveringstid. Jeg håber for dig, at du er gravid nu :) Og at du ellers finder god ro i næste cyklus, uanset om du tester for æl eller ej :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 4, 2014 Jeg tæller også dage, i stor stil.. Har en app jeg bruger.. Jeg tror jeg at jeg vælger æl-test i næste cyklus.. For jeg bliver sindssyg af denne uvidenhed.. Har også brugt æl-test fra billige-teste.dk, og været glæde for dem.. Kan godt se at jeg er nød til at få købt mig nogle :) Min læge mener at jeg kan have en mild form for pco... Har tid til blodprøve for tjek af fertilitet i januar, men ønsker sådan at det kunne ske helt af sig selv.. Min mand er tjekket, og der er intet at komme efter.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 4, 2014 Godt at manden er 'clearet' :) Og godt at du bliver udredt, hvis nu du har PCO. Det er der efterhånden ret mange, der har, og der findes vist ret gode mulighed for at blive gravid alligevel. Men udredning er altid godt, så bliver man lidt klogere hver gang :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 4, 2014 Er spændt på om de finder noget.. Her til aften har jeg fået en del murren i maven... Og ondt i venstre side... Hmm... Håber det betyder min krop arbejder på at lave en baby :kuller Del dette indlæg Link to post Share on other sites