Carcassonne

SU-klip

10 indlæg i dette emne

Hej :)

Tænkte om der var nogen som ved om man kan ændre på sine barsels-su-klip under barslen?

Der står på SU's hjemmeside at man kan mixe og matche.

"Du kan vælge at kombinere de forskellige former for udbetaling. Med andre ord behøver du ikke at vælge samme udbetalingsmåde for hele den ekstra SU. For eksempel kan du som mor vælge at få enkeltklip i de første seks måneder og miksklip i de sidste seks måneder (hvis du har genoptaget din uddannelse)."

Når jeg så skal søge på Su's hjemmeside nu, så får jeg kun mulighed for at vælge startmåned på de forskellige klip-typer og ikke slut.

Jeg kunne godt tænke mig at tage 

Mix-klip i januar (1 klip)

Dobbeltklip i februar, marts, april, maj og juni ( 5 måneder = 10 klip) 

og så mixklip i juli. (1 klip)

Således at jeg har brugt alle 12 klip.

Nogen der ved om det er muligt? :) Kan ihvertfald ikke her fra starte vælge det. 

Jeg har termin 25. februar. 

Del dette indlæg

Det fik jeg at vide at jeg skulle. Jeg vil gerne bruge dobbelt klip fra maj og til august, og der fik jeg at vide at jeg bare skulle ændre det når jeg kom dertil :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg ville ringe derind. Det plejer jeg at gøre, når jeg er i tvivl. De plejer at være søde og have godt styr på tingene :).

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg ville ringe derind. Det plejer jeg at gøre, når jeg er i tvivl. De plejer at være søde og have godt styr på tingene :).

Jeg synes de virker stressede og irritable :S 

Del dette indlæg

Annonce ♥

Du skal snakke med su-medarbejderen på dit uddannelsessted, det er kun dem, der kan ændre det, så vidt jeg husker.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Du skal snakke med su-medarbejderen på dit uddannelsessted, det er kun dem, der kan ændre det, så vidt jeg husker.

Man ændrer det selv inde på Min SU-hjemmesiden. Medarbejderne på skolerne har ikke noget med det at gøre :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Man ændrer det selv inde på Min SU-hjemmesiden. Medarbejderne på skolerne har ikke noget med det at gøre :)

Det kunne jeg bare ikke selv gøre, da jeg for tre måneder siden skulle ændre i mit, så der gjorde de det ude fra RUCs studieadministration.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Man kan ikke selv ændre det... Jeg skulle lave nogle blanketter via. minsu og så sende pr mail/afleverer til SU-kontoret på mit studiested, og de skulle så godkende det... og skulle afleverer en ansøgning for hver gang jeg ville ændre udbetalingstype, så jeg har måtte afleverer 3 ansøgninger + vandrejournal for at kunne få mixklip i 2 måneder, dobbeltklip i 3 måneder og mixklip i 4 måneder. 

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det lyder meget rimeligt, det er den samme besked, jeg har fået.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Thank god for BK!

Det er den stikmodsatte besked som jeg har fået, ude fra min skole. Der sagde de at jeg skulle ændre det på hjemmesiden.. Damnit!!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER