Jiben88

Graviditet symptomer?

8 indlæg i dette emne

Hej med jer herinde

Jeg har siden i fredags den 28 november haft hovedpine on and off. Og min lugtesans er vildt forstærket. Kan ikke klare lugten af friture og kunne ikke lide kylling i en sandwich som jeg plejer :-(. Havde lidt kvalme fornemmelse i weekenden. Og er også vildt træt og utilpas hele tiden.

Alle disse tegn tyder på at jeg er gravid, men testen siger negativ den jeg tog i mandags.

Har ikke en helt regelmæssig cyklus efter p-pille stop.

Der er gået 28 dage på fredag den 5 dec. Men hvornår vil i teste hvis i var mig? Er ved at blive skør i hovedet af at gå med den uvished .

Del dette indlæg

Jeg ville først tro på en test fra den 6. december :-)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jah det er også det jeg overvejer eller måske senere

Del dette indlæg

Annonce ♥

Har du nogen fornemmelse for, hvornår du har haft ægløsning? I så fald kan du teste 14 dage efter, da det er her du kan forvente mens.

Ellers lyder det helt fornuftigt med at teste de 28 dage efter sidste mens første dag.

Held og lykke til dig :bd :bd

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nej har desværre ingen fornemmelse for hvornår jeg havde ægløsning :-(.

Ja jeg må væbne mig med tålmodighed selvom det er svært.

Men regner med at teste på søndag hvor der er gået 30 dage hvis min mens altså ikke er kommet..

Del dette indlæg

Annonce ♥

Lyder som en god plan :) Nej, tålmodighed er en by i Rusland, når man er i gang med baby projekt :D

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja er helt enig med at det er en by i Rusland hehe og ventetiden er såååå laaaannnggg

Del dette indlæg

Annonce ♥

Stadig ingen tegn på at min menstruation er på vej men testede i tirsdag og den var negativ :-(.

Og nu jeg så på dag 34 i min cyklus puha hvor er det forvirrende

Del dette indlæg

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER