Oprettet February 14, 2011 Kender i den nye smoothie - innocent? Ud over at være vildt dyr, smager den godt, og så er der underholdning på kartonen - se selv ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 14, 2011 Haha hvor fedt... skal da straks købe dem bare for at se herlighederne.... :lol Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 14, 2011 Dejligt med noget fantasi :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 14, 2011 Haha!!! Det er også dem, der har havenisser med i reklamerne. Synes det er SÅ herligt! :) Og det smager meeeeegagodt! Hvis jeg ikke var fattig studerende have jeg drukket det hver dag, tror jeg. :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 14, 2011 :lolhit :lolhit :lolhit :lolhit Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 14, 2011 :lol :lol :lol :lol :lol :lol Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 14, 2011 HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 14, 2011 Ej, er det seriøst? For så er det da genialt..! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 14, 2011 :lol :lol :lol Hvor godt Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 15, 2011 Ej, er det seriøst? For så er det da genialt..! Jeps! Du kan selv købe en karton og se det :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 16, 2011 de er nemlig rigtig gode og sjove :) jeg synes bare det er ærgeligt de er så dyre <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 16, 2011 :lol :lol :lol Hvor godt! Del dette indlæg Link to post Share on other sites