Klenz

Er jeg virkelig den eneste?

35 indlæg i dette emne

Håber der kommer flere herind..

Kender i andre steder man kan tilmelde sig en august termin ?

Ved ikke om de kører noget lignende på baby.dk? Er kun herinde. Men synes godt nok det er lidt dødt :( Håber det snart bliver bedre :) Der er i hvert fald et par positive testere i december-tester gruppen, så håber, at der snart kommer nogen flere herind.

Del dette indlæg

Melder mig herinde. Er idag 4+1 :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jaaaa! Dejligt, at vi bliver lidt flere herinde :glad

Velkommen til og tillykke :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg skal også nok være med til at sætte lidt mere gang i den... jeg har termin d. 1 august - har jeg lige fået at vide i dag... så skulle lige se om det blev juli eller august...

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg skal også nok være med til at sætte lidt mere gang i den... jeg har termin d. 1 august - har jeg lige fået at vide i dag... så skulle lige se om det blev juli eller august...

:yay det er også svært det på skelet mellem 31. Juli og 1 august det afhænger jo af flere ting

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det er sgi da mærkeligt... Den øverste er med den lyse morgen urin, i morges... Den er næsten ikke-eksisterende! (Stregen altså)

Den nederste er fra i eftermiddags.... Hmm... Bekymringerne starter alt for tidligt!

De første dage var mine også mest synlige med eftermiddags urin ;)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ser ud til at jeg har termin 28/8 :')

Men mine test er i en uge nu ikke blevet mere positive :( så ved ikk om den holder..

Er 5+0 idag :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så fik jeg også endelig en positiv test d.d. 7+0, ja jeg måtte gå 3 uger over tid før den testede positiv, så nu håber jeg det ikke bliver en SA, som for 2 år siden. Men går alt vel kan vi hilse på det ny medlem d 24 august:-)

Og stort tillykke med jer alle sammen:-)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så fik jeg også endelig en positiv test d.d. 7+0, ja jeg måtte gå 3 uger over tid før den testede positiv, så nu håber jeg det ikke bliver en SA, som for 2 år siden. Men går alt vel kan vi hilse på det ny medlem d 24 august:-)

Mange tak - og stort tillykke til dig også :D

Del dette indlæg

Annonce ♥

Velkommen til og tillykke til dig også :loveshower

Del dette indlæg

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER