Guest

Mies og Majs' krea tråd.

42 indlæg i dette emne

Århh, gid sådan en nisse boede her...

Hvor er det hyggeligt..

(Hvor har du købt det)?

Åh kan ikke huske det, det var en eller anden sød pige herinde fra der sendte et link, i september - start oktober tror jeg!!!

Næste år er der endnu mindre arbejde i det når nu jeg HAR anskaffet det meste. Måske der kommer ekstra på (jeg har nogle kurve dertil i julekassen som jo er ???) vil egentlig gerne have 24 ting at sætte op. Måske lidt mere så der kan veksles fra år til år!

Del dette indlæg

Dagens krea:

eyBZd4l.jpg

Det første bogstav "I" er færdig! Så mangler vi "M" og "E" den er malet sølv og så med bladsølv.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Og så fik Mie malet sin perleplade med glimmer:

OD9YluK.jpg

Jeg tog noget decopage lak og blandede glimmer i. Jeg tog 4 forskellige blå glimmer og blandede i og så en sølv glimmer så hun havde 5 farver, men hun blandede vist bare det hele :p så man kan ikke se forskel!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så blev bogstaverne færdige:

cZpP3sT.jpg

Planen var at Mie skulle dekorere den mørkeblå med glimmer og den lyseblå med perler, men er kommet frem til at de er perfekte som de er. Så nu fandt jeg nogle små æsker i gemmerne som jeg maler i samme farver og så kan hun dekorere dem med glimmer og perler!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så fine ❤️ hvor har du købt bogstaverne?

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så fine ❤️ hvor har du købt bogstaverne?

Creativ Company de er noget billigere der end andre steder jeg har set.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg var jo i vores depot rum og lede efter nogle ting og fandt denne boks med rester fra vores bryllup:

AUMIshu.jpg

Nogen gode ideer????

Del dette indlæg

Annonce ♥

Mies nye "Elsa kappe"

2p3CQFc.jpg

Der er klart plads til forbedringer! Men brugte hvad jeg havde i gemmerne og prøvede mig frem! Den er lige til den korte side i forhold til hvad jeg havde forestillet mig, udskæringen lige stor nok så den hænger lidt bagpå og det velcro jeg har brugt er sort (havde ikke Hvidt i gemmerne) men fik det næsten skjult med similiblomsterne og stoffet er næsten usynligt! Så måske jeg laver en ny :unsure men indtil videre er jeg ret sikker på at Mie syntes den er perfekt hun synger i hvert fald "la det gee - la det geeeeee....!!!!" Når hun har den på :biglove

Krystallerne på stoffet er rester fra vores bryllups invitationer, de er selvklæbende og så har jeg kommet en på hver side af stoffet så det er ligemeget hvordan kappen vender! De falder nok hurtigt af men pyt!

Billeder af modellen må i få senere, hun sov da jeg var færdig ;)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Og her er hendes nye tut skørt, som jeg er ret stolt af!

mUylC0o.jpg

Det SKULLE have været blåt men mine planer om en tur i stof og stil blev afløst af pludseligt arbejde, og da jeg lige har fundet en ordentlig røvfuld Hvidt tyl i gemmerne lavede jeg planen om!

Hun mener i øvrigt selv at hun er Olaf når hun har det på :D

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så fik Mie pyntet sine æsker. Jeg puttede lidt perler på det lyse låg for der gad Mie ikke mere, og så rettede jeg glimmer til så det ikke sad i for tykke klatter på siden så hun går det pillet af når det bliver tørt.

kB9Ci57.jpg

ry9nU3h.jpg

Del dette indlæg

Annonce ♥

Og så denne her hynde til Mies slagbænk. Jeg er enormt stolt! 1 fejl på hele hynden det er rekord! Og så har jeg selv fundet frem til hvordan den skulke laves. Lige fra plade vat i indergrunden til kanten. Dvs intet mønster eller vejledning bare opfundet henad vejen:

Den ene side:

MQxzFHb.jpg

Den anden side

fw0a2YX.jpg

Den skal ligge på denne slagbænk:

cGOP4Th.jpg

Del dette indlæg

Annonce ♥

Super fine ting du kreerer :)

Gad godt have kreativitet, tid og overskud til den slags - det kommer nok en dag ;)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Super fine ting du kreerer :)

Gad godt have kreativitet, tid og overskud til den slags - det kommer nok en dag ;)

Man skal "bare" blive arbejdsløs :lolhit

Ej kreativiteten har jeg nok altid haft, jeg er bare ikke verdens mest tålmodige menneske, og så er jeg nok ikke den der går mest op i finish hvis det er noget der kræver tålmodighed. Men de her små projekter som hurtigt er færdige dem når jeg ikke at kede mig over. Og så er hækling så undtagelsen men opgav nu alligevel at lave et tæppe :blush det kedede mig ret meget til sidst at hækle oldemor firkanter og så er projektet dødsdømt. Men så er oldemor firkanter ret taknemmelige da de job kan bruges til alt muligt andet.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hold da magle nogle fine ting. Så krea

Del dette indlæg

Annonce ♥

Man skal "bare" blive arbejdsløs :lolhit

Ej kreativiteten har jeg nok altid haft, jeg er bare ikke verdens mest tålmodige menneske, og så er jeg nok ikke den der går mest op i finish hvis det er noget der kræver tålmodighed. Men de her små projekter som hurtigt er færdige dem når jeg ikke at kede mig over. Og så er hækling så undtagelsen men opgav nu alligevel at lave et tæppe :blush det kedede mig ret meget til sidst at hækle oldemor firkanter og så er projektet dødsdømt. Men så er oldemor firkanter ret taknemmelige da de job kan bruges til alt muligt andet.

:D tror dog så jeg springer over, hvis det kræver arbejdsløshed ;)

Del dette indlæg

Annonce ♥

:D tror dog så jeg springer over, hvis det kræver arbejdsløshed ;)

Det er i hvert fald ikke at foretrække ;) men når nu man HAR tiden så er det jo med at udnytte den så man ikke går i stå. Og det er jo tilfredsstillende at fremstille brugbare ting så man føler man er nyttig og kan bruges til noget, selvom man ikke er i arbejde. Så det er nok min måde at håndtere arbejdsløsheden på.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Dagens færdige projekt:

5ppWqiE.jpg

Puden måler 25x25 cm. Garnet er det blødeste uld (moreno?) med en sølvtråd i så puden glittrer.

Den ene side blev jeg færdig med fredag og det var et projekt jeg har arbejdet på imellem oldemor firkanterne. Den anden side startede jeg på imorges mens Mie så "Modig" og fordi Mie har leget SÅ godt selv i dag (dygtig pige :p )blev jeg HELT færdig :yay

Del dette indlæg

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER