Mama

Nakkefoldsscanning!

11 indlæg i dette emne

Hej,

Skal til NF imorgen.. puha, jeg både glæder mig og er nervøs. Håber alt er som det skal være. Det er den allerførste scanning jeg skal til, så jeg er sgu så spændt!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg kan godt huske følelsen.... :kram2

Men jeg tror på at alt er lige som det skal være med jeres lille spire derinde :loveshower

Og glæd dig bare.... det er en skøn oplevelse!! :kuller

(hører ikke til her... men kunne ikke lige lade være ;) )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan godt huske følelsen.... :kram2

Men jeg tror på at alt er lige som det skal være med jeres lille spire derinde :loveshower

Og glæd dig bare.... det er en skøn oplevelse!! :kuller

(hører ikke til her... men kunne ikke lige lade være ;) )

Jeg har ikke kunne sove hele natten. Vågnede op om morgenen og havde fået rødt udslæt på kinderne. Tror det er pga. stress og nervøsitet hehe så slem nervøs var jeg altså.

Mødte op på hospitalet en halv time tidligere. Kunne simpelthen ikke vente derhjemme længere. Var så nervøs da jeg sad og ventede...

så blev det vores tur. :)

Min lille baby var så artig! :loveshower Den lå helt helt stille for at give os gode billeder hehe hende der scannede nævnte flere gange at det var helt utroligt så stille den lå. Hun prøvede at skubbe til den, men den ville ikke rykke på sig. Mors lille baby er lidt doven vist :baby3

Nu er jeg hvertfald 100 % sikker på at jeg er gravid!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jaaaa det var et godt indslag :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har ikke kunne sove hele natten. Vågnede op om morgenen og havde fået rødt udslæt på kinderne. Tror det er pga. stress og nervøsitet hehe så slem nervøs var jeg altså.

Mødte op på hospitalet en halv time tidligere. Kunne simpelthen ikke vente derhjemme længere. Var så nervøs da jeg sad og ventede...

så blev det vores tur. :)

Min lille baby var så artig! :loveshower Den lå helt helt stille for at give os gode billeder hehe hende der scannede nævnte flere gange at det var helt utroligt så stille den lå. Hun prøvede at skubbe til den, men den ville ikke rykke på sig. Mors lille baby er lidt doven vist :baby3

Nu er jeg hvertfald 100 % sikker på at jeg er gravid!

Ja, det er en fed følelse at have set med egne øjne, at der faktisk gemmer sig en lille én derinde :-)

Sikke en artig baby du har. Min var vildt fræk. Den farede rundt og ville ikke ligge stille. Jeg var nødt til at stå op og hoppe for at få den til at lægge sig, men så stod den bare på hovedet :blink

Det var lige ved, at vi ikke kunne få målt nakkefolden, men heldigvis lå den pludselig rigtigt, så jordemoderen skyndte sig at måle.

Frække baby :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejligt at det hele gik som det skulle :) og kender godt følelsen af nervøsitet, spænding og følelsen af at virkelig tror på at man nu er gravid :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, det er en fed følelse at have set med egne øjne, at der faktisk gemmer sig en lille én derinde :-)

Sikke en artig baby du har. Min var vildt fræk. Den farede rundt og ville ikke ligge stille. Jeg var nødt til at stå op og hoppe for at få den til at lægge sig, men så stod den bare på hovedet :blink

Det var lige ved, at vi ikke kunne få målt nakkefolden, men heldigvis lå den pludselig rigtigt, så jordemoderen skyndte sig at måle.

Frække baby :loveshower

hahahaha :lol sikke en unge. Jeg er lidt øv over at jeg ikke så den bevæge sig, men vi skal til kønsskanning i næste uge, så der håber jeg på at den viser lidt kunstner. Syntes at den ligner en pige på billedet vi har fået, så nu går jeg og tror det er en pige vi skal have. :)

Ih altså, det er bare blevet så virkeligt det hele nu. :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

hahahaha :lol sikke en unge. Jeg er lidt øv over at jeg ikke så den bevæge sig, men vi skal til kønsskanning i næste uge, så der håber jeg på at den viser lidt kunstner. Syntes at den ligner en pige på billedet vi har fået, så nu går jeg og tror det er en pige vi skal have. :)

Ih altså, det er bare blevet så virkeligt det hele nu. :loveshower

Jeg har hørt, at det også kan være fordi, at de sover :zzz

Så må vi håbe, at der er mere gang i den til kønsscanning.

Det bliver da spændende? Jeg er meget i tvivl om hvorvidt jeg skal vente og se om de kan se kønnet til misdannelsesscanning eller om jeg skal lytte til min kæreste og bestille en tidlig scanning.

Der er jo kun 4 ugers tid til misdannelsesscanning, så burde måske vente. Men det er altså spændende!

Glæder mig til at høre hvad du venter :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har hørt, at det også kan være fordi, at de sover :zzz

Så må vi håbe, at der er mere gang i den til kønsscanning.

Det bliver da spændende? Jeg er meget i tvivl om hvorvidt jeg skal vente og se om de kan se kønnet til misdannelsesscanning eller om jeg skal lytte til min kæreste og bestille en tidlig scanning.

Der er jo kun 4 ugers tid til misdannelsesscanning, så burde måske vente. Men det er altså spændende!

Glæder mig til at høre hvad du venter :)

Jeg tror også at det var fordi den lå og sov. :)

Jeg har selv haft samme tanker som dig vedr. kønsskanningen, men jeg kan virkelig ikke vente længere! Jeg vil ud og shoppe vildt! :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejligt at læse at alt var som det skulle være :)

Hvor må det ha været stort, når det var første scanning :)

Jeg skal selv til NF-scanning idag, men har set den lille da jeg var i 7. uge, men glæder mig til at se en forhåbentlig stor forskel og en livlig baby :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror også at det var fordi den lå og sov. :)

Jeg har selv haft samme tanker som dig vedr. kønsskanningen, men jeg kan virkelig ikke vente længere! Jeg vil ud og shoppe vildt! :loveshower

Det forstår jeg godt :)

Så snart jeg kender kønnet, så går jeg altså også i krig med at købe ind :shop

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



LOG IND HER