Besvaret November 24, 2014 Det første der faldt mig ind var Roberto :P Jeg har haft en Opeline og en Mitzi :) den nuværende hedder vist bare bil :P Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 24, 2014 Jeg sys altså den skal hedde Bente ;) i min verden har ting, pigenavne ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 24, 2014 Vores bil hedder noget så kedeligt som rap... Vi har lige købt en ny skoda rapid Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 24, 2014 Henning er faktisk også et godt bil navn!!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 24, 2014 Jeg synes, den skal hedder Barbabil :lolhit Ha ha - ja så skal hun male den hvid og pynte den med farvestrålende blomster og peace tegn :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 24, 2014 Hehehe.. Har aldrig tænkt på at navngive vores bil - men til gengæld hedder vores GPS Joyce :P Synes Luigi er et godt navn til dit dyt (tillykke med den i øvrigt :D ) :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 24, 2014 Ha ha - ja så skal hun male den hvid og pynte den med farvestrålende blomster og peace tegn :D Haha, det kunne jeg godt være fristet af, hvis det var en "hygge-barsels-bil", men den skal primært bruges til arbejde, sååååeh ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 24, 2014 Tak for alle jeres gode bud :balloons Luigi hænger fast i mit hoved, så det hedder den vist :D (Og btw, så er min Luigi ikke lækker, men han har alligevel lidt mere stil over sig, end at gå rundt i speedos. Basta! :P) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 24, 2014 Hahahaha, er jeg den eneste der aldrig har overvejet at biler skal have navne? Hvor er det fedt, at man på babyklar kan skrive sådan noget, som om det er det mest naturlige i hele verden - og at andre er enige :D Det er ment så positivt som det overhovedet kan :D Anyway, tillykke med bilen!! Vores "hedder" bare Audi'en, så jeg er åbenlyst ik særlig opfindsom ;) Hehehehe, tjah det er helt naturligt for mig, at biler har navne. Det er da hyggeligt :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 24, 2014 Dette forbinder jeg Luigi med, men der også altid hans side-kick Guido Men helt klart et italiensk lydende navn ville være sjovt :D Fabio? Giovanni? Franco? Umberto? Der er jo mange :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites