Barbamama

Den danske nationalret: Afgørelsen!

20 indlæg i dette emne

Har I set, hvad der vandt? :) Stegt flæsk med persillesovs :D Hvad synes I? Var det den rigtige, der vandt? :D

Del dette indlæg

Nu så jeg ikke hvad der ellers var. Men umiddelbart er det da ikke dumt.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Helt klart.... Jeg er fan! :super

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg er også helt klart med. Har endda bestilt det hos manden til i weekenden mums.

Tilgengæld synes jeg at de der allerede er ude med kritik, skulle tage sig sammen, der vil jo altid være nogen der foretrækker noget andet.

Så det virker lidt som omtale, for omtalens skyld. Og det der med at det udelukker den muslimske del af befolkningen, jo vidst men det gjorde alle de andre retter med svinekød jo også, så helt ærligt.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg synes stadig at smørrebrød er Danmarks national ret :D

Del dette indlæg

Annonce ♥

Elsker det! Det er flæskesteg skulle vinde :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg synes stadig at smørrebrød er Danmarks national ret :D

:ditto

Men jeg er nu også ok med stegt flæsk.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg synes, stegt flæsk er dejligt :-). Men det er frikadeller og smørrebrød og flæskesteg nu også :-).

Pokker stå i det. Nu bliver jeg nødt til at stå op og spise et eller andet....

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg synes det var den helt rigtige vinder :)

Jeg synes dog det er en unødvendig konkurrence og synes som sådan ikke Danmark har brug for en nationalret. Det må så siges at være noget der kan få sindende i kog og jeg må tilstå jeg synes det er at skyde over målet at begynde at bringe integrationsdebat ind i konkurrencen. Jeg finder det ganske naturligt at Danmarks nationalret har noget med svin at gøre, da danmark er et svineproducent land og gode til det og har en lang tradition for det.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg stemte selv på stegt flæsk :D Dog synes jeg, at flæskestegen burde have vundet :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vil lige tilføje, at jeg faktisk synes det var en rigtig fin ting at lave den konkurrence.... Det er sundt for os at debattere lidt sådan "hele landet" ind imellem.... Om man er enig eller uenig, så samler det danskerne at føle vi "snakker om det samme". Så jeg synes det er en god øvelse, og ikke spild af penge og tid :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg stemte selv på stegt flæsk :D Dog synes jeg, at flæskestegen burde have vundet :)

Hehe, dagens skizofrene indlæg :P

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hehe, dagens skizofrene indlæg :P

Øh hvad? :D Jeg vil godt indrømme, at jeg er lidt bombet i hovedet i dag, men det fattede jeg ikke lige :lolhit

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vil lige tilføje, at jeg faktisk synes det var en rigtig fin ting at lave den konkurrence.... Det er sundt for os at debattere lidt sådan "hele landet" ind imellem.... Om man er enig eller uenig, så samler det danskerne at føle vi "snakker om det samme". Så jeg synes det er en god øvelse, og ikke spild af penge og tid :)

Enig! Og pointen var jo - såvidt jeg har forstået det - at få danskerne til at snakke mere om mad, og det har det helt sikkert gjort herhjemme. :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Øh hvad? :D Jeg vil godt indrømme, at jeg er lidt bombet i hovedet i dag, men det fattede jeg ikke lige :lolhit

Bare at du først skriver at du stemte på stegt flæsk, og bagefter skriver at du synes flæskestegen skulle have vundet ;)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Bare at du først skriver at du stemte på stegt flæsk, og bagefter skriver at du synes flæskestegen skulle have vundet ;)

Man kunne ikke stemme på flæskestegen :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Man kunne ikke stemme på flæskestegen :)

Haha, så kan man se hvor meget jeg ved :P

Del dette indlæg

Annonce ♥

Haha, så kan man se hvor meget jeg ved :P

Hehehehe, men så gav det hele pludselig mere mening for mig :D

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg synes det er til at grine af, at nogen går så højt op i denne ret, at de brokker sig over at den ikke er multikulturel - øhh... ? :D

Det er den danske nationalret der skulle findes.

Jeg stemte ikke, men er glad for udfaldet - det er min livret :P 

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER