Oprettet November 17, 2014 Hej kloge kvinder. Jeg har været syg dårlig og kastet op mindst ti gange om dagen meget voldsomt. Og haft kæmpe bryster. I går "punkterede" brysterne og er noget mindre i dag. I går kastede jeg en lille bitte smule op en gang og i dag intet. Ikke engang kvalme. Nu er jeg bekymret for om den er død. Siden det hele forsvinder fra den ene dag til den anden. Hvis jeg mister igen går jeg først i stykker. Andre der har oplevet det? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 17, 2014 :kram Har ikke oplevede det du beskriver. Men sender dig et kram, og håb om at spigeren har det fantastisk i din mave. :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 17, 2014 Altså da jeg led af voldsom kvalme i min graviditet forsvandt det fra den ene dag til den anden... Og der er da kommet et sundt og raskt barn ud af. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 17, 2014 Altså da jeg led af voldsom kvalme i min graviditet forsvandt det fra den ene dag til den anden... Og der er da kommet et sundt og raskt barn ud af. Det er det jeg vil høre! :) Men tror nu lige jeg ringer til lægen i morgen anyways, er meget stor skift fra total lagt ned til at have det som jeg plejer uden graviditet. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 17, 2014 :kram Har ikke oplevede det du beskriver. Men sender dig et kram, og håb om at spigeren har det fantastisk i din mave. :kram2 Tak! Er sikkert heeeeeeeelt normalt og alting. Men jeg blir sq lidt bekymret alligevel. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 17, 2014 Altså, i følge din ticker er du jo der, hvor kvalmen rigtig tit forsvinder. Og jeg har hørt mange andre fortælle, at de har den der oplevelse af, at den forsvandt fra den ene dag til den anden. Personligt havde jeg slet ikke kvalme, så jeg kan ikke tale af egen erfaring, men jeg tror altså ikke, du skal være bekymret. Fint nok at du ringer til lægen i morgen, så du får fred i sindet, men det tror jeg nu, du kan have allerede nu :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 17, 2014 Hvis du hverken har haft blødninger eller sære smerter, tror jeg ikke, du behøver bekymre dig :). Det lyder slet ikke underligt i mine ører, sådan var det også for min veninde. Hun fik MEGA bryster og lige pludselig forsvandt de for først at komme igen lige omkring fødslen. Men smut du bare en tur til lægen, så er du helt sikker på, alt er i orden :). Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 17, 2014 Tak Mislet og BSB. Jeg sammenligner med den jeg mistede hvor jeg slet ikke var dårlig og de to andre der blev til børn hvor jeg kastede op til uge 20. Bare alt er godt og brækkeriet er overstået er jeg glad. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 17, 2014 Tak Mislet og BSB. Jeg sammenligner med den jeg mistede hvor jeg slet ikke var dårlig og de to andre der blev til børn hvor jeg kastede op til uge 20. Bare alt er godt og brækkeriet er overstået er jeg glad. Om man har kvalme eller ej siger intet om, det er en "stærk" graviditet. Jeg havde ingen overhovedet og har en sund og velskabt søn i dag. Min veninde havde det frygtelig dårligt og aborterede... Så det siger ingenting. Jeg tænker bare, at det er ret normalt at kvalmen forsvinder omkring dette tidspunkt, selvom der selvfølgelig er stakler der lider til uge 20 - og senere endnu. Jeg kan godt forstå, du er nervøs - du har været ikke så lidt igennem har jeg læst mig til. Men det her lyder nu altså normalt :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 17, 2014 Om man har kvalme eller ej siger intet om, det er en "stærk" graviditet. Jeg havde ingen overhovedet og har en sund og velskabt søn i dag. Min veninde havde det frygtelig dårligt og aborterede... Så det siger ingenting. Jeg tænker bare, at det er ret normalt at kvalmen forsvinder omkring dette tidspunkt, selvom der selvfølgelig er stakler der lider til uge 20 - og senere endnu. Jeg kan godt forstå, du er nervøs - du har været ikke så lidt igennem har jeg læst mig til. Men det her lyder nu altså normalt :) Tak skal du have. Det er kun den bratte forandring der bekymrer. Men nu ser vi i morgen. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 17, 2014 Jeg havde mange bratte stop på symptomer - også bryster som skiftede størrelse flere gange :blink Var kun trætheden som holdt ved - men det kan jo skyldes så meget :) Nu her er der kommet mere ro på symptomer, bortset fra at jeg havde 3 dage hvor den der streg, Linea nigra, forsvandt (som ellers havde været der i nogle uger) - men nu er den tilbage igen :rolleyes Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 18, 2014 Baby lever! Jeg skal bare være glad for opkastningerne pt er væk. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 18, 2014 Baby lever! Jeg skal bare være glad for opkastningerne pt er væk. Hvor er jeg glad for det på dine vejne. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 18, 2014 puha der gav du os lige et chok helt ærligt :blink :D :D selv om det er 12 år siden så forsvandt min kvalme og det tilhørende også pludselig og dukkede så lidt op i uge 17.. :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 18, 2014 Tillykke!!!!! Dejlige nyheder :-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 18, 2014 Tak alle sammen. Jeg fejrede det med at brække boller i karry op til aften. Så endnu en ting jeg ikke kan spise igen any day soon. Det var dejligt at få ro på. Med de to andre kastede jeg op til uge 20 og der tog sparkene over så det her er bare så uvandt. Men det er godt at høre nogle af jer andre har prøvet det samme. Men FEDT det er slut med ti gange daglig bræk. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 19, 2014 Skønt, havde din læge en doppler eller hvordan fandt I ud af det? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 19, 2014 Skønt, havde din læge en doppler eller hvordan fandt I ud af det? Lægen havde ikke tid før i dag, så tog ind til KBH hvor der er en drop ind klinik. Så fik ti min scanning. Dejligt! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 19, 2014 Det må være fedt at have de muligheder! Godt du fik ro i sindet :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites