Oprettet November 16, 2014 Hej alle, Har også postet i en af de andre grupper, men måske denne gruppe er bedre. Ja så sidder jeg her og er ved at gå i panik. Har været gravid en gang før, men denne graviditet endte i en nedvisne abort. Jeg fandt den gang forholdsvis sent ud af at jeg var gravid da jeg havde blødt og fortsat blødte en gang i mellem i sær ved toiletbesøg. Ved tidlig scanning i uge 6 konstaterede man at fosteret ikke var helt så stort som det burde være, men vi skulle se tiden and ved næste scanning enige efter var der liv og fosteret var vokset, men de var fortsat bekymret ved 3. Scanning var der ikke liv og en abort blev sat i gang. Havde som sagt blødninger og blodet var forholdsvis mørkt. Det kom som skrevet som oftest bed toiletbesøg og var rigtig neget når jeg var stort på toilettet. Nu er jeg så gravid igen efter IUI jeg er 5+2 og har overhovedet ikke så meget som pletblødt. Her til formiddag skulle jeg så på toilettet og jeg havde hård nave(undskyld detaljer) og da jeg så tørrer mig er der noget meget lyserødt blod, blandet ned udflåd på papiret, jeg tørrer mig en 3 gange og til sidst er det væk. Det er tydeligt at blødningen kommer fra underlivet. Jeg går meget i panik og bliver rigtig bange. Har været ude at tørre mig bare en masse gange siden og der er ikke noget på papiret nu,men er nu rædselsslagen for at gå stort på toilet. Jeg har ingen smerter som sådan andet en lidt hen over lænden og så har jeg haft noget muren den sidste uge, men har bare forbundet det med at det hele er ved at give sig. Har jo prøvet en abort, så ved godt hvor de smerter sidder og hvordan de føles, og sådan har jeg det slet ikke, Ja jeg er egentlig bare i panik og ved ikke helt hvad det er jeg gerne vil vide herinde, men måske lidt erfaringer og hvad en læge eller fertillitetsklinikkenevt, kan gøre for at give mig lidt ro. På forhånd tak og beklager at indlægget blev langt SweetAim Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 16, 2014 Jeg tror ikke det er noget. Har selv blødt en del denne gang, og baby har det fint. Du kan evt få en tidlig scanning når du er 6+0 og se om den udvikler sig efter prognosen. Hvis der ikke kommer yderligere er det nok bare sarte slimhinder. Man kan hjælpe maven med Husk. Jeg tager det på yoghurten. Så er der ikke behov for at presse noget særligt. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 18, 2014 Jeg tror ikke det er noget. Har selv blødt en del denne gang, og baby har det fint. Du kan evt få en tidlig scanning når du er 6+0 og se om den udvikler sig efter prognosen. Hvis der ikke kommer yderligere er det nok bare sarte slimhinder. Man kan hjælpe maven med Husk. Jeg tager det på yoghurten. Så er der ikke behov for at presse noget særligt. Hov havde slet ikke set dit svar, tak for det :) Har talt med lægen og hun sagde også, at jeg som udgangspunkt ikke skal være bekymret. Hun kunne dog forstå at jeg var det pga min historie. Vi skal scannes den 3. December men der er godt nok længe til, hvis du spørger mig. Men er mere rolig. Der har ikke været blødning siden men mærker efter i min krop hele tiden og render meget på toilet bare lige for at tjekke, men tager rådet om husk til mig :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites