Elisamus

odder barnevogn pris?

7 indlæg i dette emne

hej

 

vi har lige været ud og bestille vores odder barnevogn i dag. ink udstyr så blev den godt nok dyr, puha.

Vi skal af med 14.395 kr  :shooter

Men det er ink lidt, madras til både barnevognen og liften, sættet fra odder hvor der er regn- og myggenet samt vedligeholdelses sættet og odder barnevogns selen, pusletaske og ekstra hjul. 

 

jeg ville gerne have en anden farve kantbånd end dem der er stadart så det kostede 800 kr, men jeg spurgte kan de ikke lave det som rabat når vi nu køber så meget. Det ville de heldigvis godt men aligevel 14.395 er delme mange penge. og så får vi os 2x service syn på den i prisen. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Til sammenligning købte vi en emmaljunga den store model.

Barnevogn 5999 (vi fik 1000 kr rabat på barnevognen fordi vi købte en lift til)

Lift 1200 kr

Pusletaske 800 kr

Madras til barnevogn 299 kr (var på tilbud)

Myggenet og regnslag 400 kr

Og så har vi også to service eftersyn - det tror jeg er standard

Så har jeg siden hen køb madras til liften 350 kr

Så har jeg ingen sele og ingen vedligeholdelses sæt, og heller ikke ekstra hjul (valgte punkterfri dæk)

Ved ikke om du kan bruge det til noget?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

vi valgte Odder fordi den kan være i min lille bil's bagagerum og der kan stadig være andre ting også. 
Vi har så fået et økonomisk tilskud til barnevognen af mine bedste forældre så vi skal heldigvis ikke finde så mange penge selv, men når økonomien er meget, meget stram så er 3900 kr (som vi selv skal ligge ud) aligevel en del penge...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu var det ikke fordi du skulle vælge andet, blot til sammenligning for om det var dyrt :)

Vi fik også barenevognen af mine svigerforældre, så købte jeg selv tilbehøret, så det var også til at komme om ved!

Og jeg eeelsker min barnevogn, jeg er rigtig glad for vi fik muligheden for at få en ny, for den bruges næsten hver dag!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er monsterdyrt, men jeg er sikker på, at du bliver rigtig glad for den :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er bare en dyr vogn! Men virkelig lækker:)

Vi købte vores på babymessen i oktober - de havde den med det rigtige stel, farve mm., og så fik vi den til 7.000kr i stedet for 10.000kr. Det er det eneste tidspunkt, jeg har kunne finde den med rabat som sådan. Vi købte samtidig myggenet/regnslag på messen også, da de havde tilbud. Men ellers synes jeg desværre ikke, det er de store rabatter at hente på alt det her babyudstyr..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nårh jo barnevogns selen er os med i Odder pakken.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



LOG IND HER