Oprettet November 13, 2014 Hej piger. Har købt nogle sutteflasker brugt og en sterrilisator til mikroovn. Der er nogle suttehoveder med som ikke er brugte...det er avent nr. 2,3 og 4... kan nr. 2 bruges til nyfødt? Eller ska jeg ud og købe nogle som hedder nr. 1 eller hvad? Er en flaskerenser i øvrigt nødvendig hvis det er? Håber i lige kan svare, da jeg er ved at notere de sidste småting vi mangler nemlig :-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 13, 2014 Jeg kender ikke avant sutterne, men mam ville jeg ikke være gået direkte til nr to, synes der kommer ret meget ud :) Jeg bruger ikke en flaskerenser til flaskerne, men det kan jo så og skilles ad i bunden, men tænker at salt burde kunne gøre det ud for en flaskere Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 13, 2014 Jeg kender ikke avant sutterne, men mam ville jeg ikke være gået direkte til nr to, synes der kommer ret meget ud :) start med at købe én pakke, det er jo ikke sikkert i får dem brugt, med mindre du ikke tror/vil amme :) Jeg bruger ikke en flaskerenser til flaskerne, men det kan jo så og skilles ad i bunden, men tænker at salt burde kunne gøre det ud for en flaskerenser, så du kan få dem rengjort i bunden, det jo det man bruger en flaskerenser til - men ellers kan en flaskerenser fås rimelig billigt i føtex vil jeg tro :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 13, 2014 Jeg ville købe sutter i nr et også. Vi havde en flaskerneser fra MAM vi var rigtig glade for. Især bagenden, det kunne rense suttehovederne let. Vi var i øvrigt rigtig glade for at have rigeligt af flasker og sutter. Helst 8 af hver, så man de dage med minimalt overskud kunne klare hele dagen uden at rense flasker indtil manden kom hjem... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 13, 2014 Ville helt klart købr nr et hoveder.. vi brugte avent til vores dreng og brugt nr et længe... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 13, 2014 Okay nr. 1 suttehoveder ryger på min liste så :-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 15, 2014 Skal du amme eller går du direkte til flaske? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 16, 2014 Vitus fik flaske fra ca 3 mdr. Der brugte jeg str 2. Men jeg anede ikke engang der fandtes forskellige str. ;) men det gik i hvert fald fint. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 16, 2014 Vi prøver amning i første omgang så må vi se om det lykkedes....:-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 16, 2014 Så tror jeg du skal vente med at købe vildt ind i suttehoveder Laura ville slet ikke bruge avent. Så købte vi os fattige i pigeon fordi mams str. 1 suttehoved var for voldsomt. Indtil vi fandt ud af 14 dage senere at nu var de perfekte og hun slugte meget mindre luft med mam. Så jeg ville vente og se, og så købe når behovet opstår. Del dette indlæg Link to post Share on other sites