Oprettet November 13, 2014 Hej Piger. :loveshowerJeg er idag 6+1, og jeg er en smule nervøs over jeg ingen gener har.Det eneste jeg har er at det lige niver lidt i underlivet 2-3 gange om dagen, ellers så lidt halsbrænd+kvalme i et par nætter, men ikke noget som sådan.Det der gør mig urolig er, at når jeg læser andre har det dårligt, så er det fordi at det er deres hormoner, så tænker jeg lidt at når jeg ikke er generet, er det så fordi at mine hormoner ikke virker optimalt :(Håber i kan sætte lidt ro i mit hovede, med jeres erfaringer :rolleyes Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 13, 2014 Bare rolig, det er helt normalt ikke at have nogle gener så tidligt :) Nogle kvinder har masser af gener og andre har absolut ingen. Alle kroppe er jo forskellige. Selv opdagede jeg slet ikke at jeg var gravid, før jeg var i 8. uge, og SÅ kom kvalmen også. Så tag det bare roligt :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 13, 2014 Bare rolig, det er helt normalt ikke at have nogle gener så tidligt :) Nogle kvinder har masser af gener og andre har absolut ingen. Alle kroppe er jo forskellige. Selv opdagede jeg slet ikke at jeg var gravid, før jeg var i 8. uge, og SÅ kom kvalmen også. Så tag det bare roligt :) Godt at høre om personlige erfaringer, for man begynder jo at tænke en smule, om alt nu er OK :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 13, 2014 Jeg er nu 11+3 og har ikke rigtig haft kvalme. Min baby har det fantastisk i maven :) Jeg havde nok også lidt scært ved at tro på det, men NYD det! Det er jo fantastisk, at du slipper for opkast :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 13, 2014 Jeg dansede let og elefant henover nærmest alt der hed gener, specielt i min første graviditet. Denne gang har jeg været lidt mere træt og haft lidt mere fornemmelse af kvalme end sidst, men ellers helt og aldeles problemfrit indtil videre. Jeg tilskriver det mest at jeg sidst havde bedre mulighed for bare at gøre som jeg havde lyst og brug for, da jeg var arbejdsløs sidst og jo altså uden barn i forvejen, og denne gang har jeg både arbejde, studie og en tumling, så der er lidt mindre "frihed" :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 13, 2014 Ej hvor dejligt at høre :loveshower Det giver en hel lettelse at høre, at man ikke behøver at være skidt og plaget af graviditet, for at det hele virker derinde :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 13, 2014 Jeg havde heller ingen gener andet end lidt humørsvingninger - og jeg troede bare, det var sommervarmen. Så jeg tror ikke, du behøver bekymre dig! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 13, 2014 Tillykke med baby. Mine gener kom i uge syv og nu er det for meget af det gode med bræk. Nyd det så længe det varer og husk ikke alle får gener. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 13, 2014 Tusinde tak, for alle de søde og gode besvarelser, og fordi i ville tage jer tid til at give mig lidt ro i sindet :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 13, 2014 Jeg har haft to generel graviditeter og har fået to skønne piger ud af det :) Eneste gene jeg havde var træthed. Og i anden graviditet fik jeg af og til en smule halsbrand efter uge 20. Del dette indlæg Link to post Share on other sites