Oprettet February 13, 2011 Er der nogen der har erfaring med at bruge nikotin plaster under graviditet? Jeg kan ikke se ret mange oplysninger på den piece, der ligger i pakken og min læge siger "Det er da bedre end at ryge". Jeg ved ikke om det er farligt at bruge det, så hvis I ved noget eller kender nogen der ved noget, så vil jeg blive glad for at høre fra jer :-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 13, 2011 Det kan jeg svare på. Det er rigtigt hvad din læge siger. Det er farligere at ryge, fordi du udover nikotinen får alle de giftstoffer de tilsætter cigaretten. og så tror mange at det er "klogt" at gå over til tyggegummi og plaster. men det er FAKTA, at nikotinen er skyld i mange biokemiske og spontane aborter. Jeg har både læst om det og fået det verificeret på sygehuset, da jeg i starten troede at jeg aborterede pga. nikotin tyggegummi. Men i mit tilfælde var der mere galt end det. Ikke desto mindre fik jeg først Alexander, da jeg holdt helt op med nikotin tyggegummiet. Men altså, til en start, hvis det hjælper dig til at holde op med cigaretter, så synes jeg det er en god idé. Men brug det ikke i så lang tid :kram :kram :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites