Little Miss

Donorbørn på TV2

5 indlæg i dette emne

Ser i det?

Del dette indlæg

Jep...på sin vis rigtigt skræmmende, men også et område med mega mange etiske dilemmaer...

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jep...på sin vis rigtigt skræmmende, men også et område med mega mange etiske dilemmaer...

Helt sikkert mange etiske dilemmaer men puha hvor jeg blev harm da de fik svar fra Sundhedsstyrelsen.... At de ikke ville bruge ressourcer på at kigge filerne igennem.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Helt sikkert mange etiske dilemmaer men puha hvor jeg blev harm da de fik svar fra Sundhedsstyrelsen.... At de ikke ville bruge ressourcer på at kigge filerne igennem.

Det er under al kritik, okay at man nok ikke kan teste donoren for alting, men man må da have et system så man kan finde børnene hvis noget går galt.... Med tanke på hvor meget man skal kunne spore tilbage på et alm laboratorie er det mig en gåde hvordan kravene kan være mindre til steder der rent faktisk producere børn i stedet (sat på en spids)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi så det også herhjemme, jeg var ved at eksplodere over Sundhedsstyrelsen ligegladhed omkring det! Det er bare ikke i orden! Det handler om mennesker ikke ligegyldige ting, ha' dog lige lidt empati og find ressourcerne frem :SM

Del dette indlæg

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER