Emilie

Hjælp til sko

10 indlæg i dette emne

Hjælp, jeg er i KRISE  :P

 

Jeg har jo fået bækkenløsning ( :gal ), så pt. render jeg rundt i mine løbesko, da de er det eneste par sko, jeg ejer med ordentlig stødabsorbering.

Men altså.. Det duer jo bare ikke i længden, for hvad nu, når det bliver rigtig koldt, så kan jeg jo ikke holde varmen? Og hvad, når jeg om lidt skal til julefrokoster og andet hyggeligt samvær, hvor jeg gerne skulle være lidt pænt klædt på? Kan altså ikke få mig selv til at gå i løbesko, hvis jeg eks. har kjole på  :rolleyes  Indtil nu har jeg bare haft et par tyndslidte ballerinaer på, hvis jeg har skullet ud og være pæn, men det er bare snart for koldt til det, og desuden er der elendig sål i, så får virkelig ondt bagefter.

Må helst ikke gå i høje hæle pga. bækkenløsningen. Har været i skoringen, paw sko, ecco sko og deichmann og kigge, men hold nu op, hvor jeg bare synes at meget af det bliver konet altså (altså dem uden hæl. Kan finde mange fine med hæl).. Det eneste sted, hvor jeg har fundet nogle, jeg kunne lide, var i Deichmann, men deres sko er stive som brædder i sålen, og det går altså bare ikke :(

 

Ja, så bottomline er, at jeg har brug for hjælp til to ting:

 

1. Noget vintersko/-støvle, gerne med en god, stødabsorberende sål (ellers tænker jeg at man måske kan lægge et godt indlæg i)

 

2. Noget pæn, flad sko/støvle til fest, som man også kan holde ud at rende rundt i en hel aften

 

Håber I har nogle gode bud, eller evt. tips til gode webshops :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har et par korte støvler uden hæl fra Ecco. Helt neutrale. Er på fra mobil, så kan ikke lige linke til dem dog.

Men tænker de godt kan gå til kjoler til jul.

Eller et par langskaftede uden hæl. Det må da også kunne findes.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er også det, jeg har kigget efter. Synes bare ikke, jeg kan finde nogle, der ikke ser konede ud :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad med denne her: http://www.bianco.dk/til-hende/st%C3%B8vler/ankelst%C3%B8vler/leather-chelsea-w--pony-son14/black/532500

 

Eller denne http://dk.ecco.com/da-dk/collection/ladies/boots/saunter-234533-11482 (den er brun, men måske den også findes i sort?)

 

Hverdagsstøvle: http://dk.ecco.com/da-dk/collection/ladies/boots/saunter-234633-01482

 

Ellers er jeg nået til det punkt, at behagelige sko bare ikke er særlig sexede, og at man må ligne lidt mormor hvis det skal være rart at have på ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Proev at kigge paa Angulus og Green Comfort. Jeg synes godt angulus kan lave noget, der ikek ser konet ud, men er enkelt og feminint. Men det er klart, at det kan vaere, at de ikke matcher det, du plejer at have? 

 

Jeg synes selv, at Sorel er godt varme og rare i kulden, ogsaa mens jeg var gravid. Jeg boede i dem, da jeg var gravid. I aar vil jeg have et par Angulus med uldfoer, selvom jeg ikke er gravid. Mindes ikke, hvornaar jeg selv har haft hael paa sidst, og synes ikke, jeg er konet ;)

 

EDIT: Naar jeg skal have nye Sorel, saa bliver det Joan of Arctic, tror jeg... i helt sorte eller noget graaligt med sort. Den synes jeg faktisk er saadan lidt "luksusglobetrotterfeminin" at se paa, eller hvad siger man lige... ;) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Mille1981: de første og de sidste du linker til, er faktisk meget fine :)

Har selv et par sorel vinterstøvler, som jeg har været glad for.. kunne godt være, jeg bare skulle holde mig til dem.. ville nu ellers også gerne have nogle, der var lidt pæne (det synes jeg ikke sorel er. Mange af dem er fede, men ikke yndige og feminine i mine øjne)

I virkeligheden er det nok et stort problem, at jeg er ret kræsen, hvad sådan noget angår :/

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Åh de allerbedste sko jeg ejer er min Angulus støvletter. Jeg kan gå en hel dag i dem (arbejder som pædagog) uden smerter nogen steder. Det kan jeg fx ikke i mine Ecco-sko. Den rågummisål gør bare noget godt til mine fødder/ryg(som jeg døjer med).

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så har jeg fundet mig nogle sko :) et par Rieker støvler, som bare er super lækre.. fandt også et andet par, som jeg tænker kan komme på ønskesedlen (har fødselsdag i næste uge) :D

Og så har jeg accepteret at fest sko bliver i stil med ballerinaer.. :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



LOG IND HER